Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På senare tid har jag börjat tycka att min valp luktar illa ur munnen. Ingen stark lukt, men den finns där. Jag har kollat igenom munnen...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: ottopotto
·
Övr. Hund Nu har jag varit seriös hundletare i flera veckor och försökt att hitta så mycket information som jag kan om hundrasen. Men så sitter...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: Zoya
·
Z
Övr. Hund \"Hot spots\" Är det många som blivit drabbade?? Verkar vanligt denna sommar, pga fukten... En kompis hund ser ut som jag vet inte...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: amalia
·
Övr. Hund Äntligen kom vi oss iväg till veterinären idag. De började med att konstatera att höger armbåge var väldigt stel när man drog bak...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: Mischmasch
·
A
Övr. Hund sen jag skrev ett inlägg här och behövde hjälp ang. min vovve... Ett år sen hon blev sjuk och fick somna in... Ett år av oändlig saknad...
2
Svar
23
· Visningar
1 832
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Nu har jag äntligen anmält mig å jycken till klubben. Det blev en Nybörjar kurs!! Vovven är ju 11 månader och vi missade tyvärr...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: martina
·
G
Övr. Hund De nedre hörntänderna, alltså de långa "huggtänderna", på Selma ser ut att gå upp i tandköttet. Fast det ser inte inflammerat ut. Och...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Mysgrisen
·
M
Övr. Hund visa bilder på era blandraser :) det kan va kul å se hur dom ser ut, vilka drag som slagit igenom osv...
Svar
19
· Visningar
1 333
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Jag har hamnat i en svår situation. När jag var hos veterinären med min hund i fredags upptäcktes en knöl på huvudet, veterinären kände...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Så,nån som är sugen på att gissa ålder på mina två tikar.. Titti Titti,igen Astrid busar Mera bus Om inte länkarna...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: amkm
·
A
Övr. Hund Vad rekommenderar ni för foder till en Schäfertik som är väldigt kliig i pälsen. Just nu käkar hon vete/korn fritt torrfoder...
2
Svar
32
· Visningar
2 784
Senast: Francess
·
G
Övr. Hund Uppfödning & utställning Har funderat lite på en sak. Det har väl varit lite diskussioner här om seriösa & oseriösa uppfödare. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: FT_ryttare
·
Övr. Hund Nu har jag varit i kontakt med \"min\" uppfödare och behöver lite tips igen. :) Jag ringde den boxeruppfödaren jag fastnat för, han...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Är det någon här som har gått på grytträning med sin hund? har fått erbjudande att ta med min 9 månader gamla JR på detta. Är det värt...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Om ett par timmar hämtar vi vår schäfervalp och jag är så ivrig. Det är verkligen spännande detta. Veterinär besiktningen hade gått bra...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: linafina
·
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: horselove
·
H
Övr. Hund Min morbrors rottweilervalp?? :love: :D :D :D Buster är såååå gullig!! :love: :D :rofl: Dock är han inte lika gullig när han bajsar...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: cherie
·
Övr. Hund Greyhoundhanen (9 år ganska exakt) råkade ut för något riktigt läskigt igår. Plötsligt förlorade han helt kontrollen och styrseln över...
Svar
8
· Visningar
13 002
Senast: Albatross
·
X
Övr. Hund Kikar på "Djurensvänner" eller va d heter på tv4 just nu. Såg att grabbarna från ALCAZAR hade 4st dansksvenska gårdshundar. Jag undrar...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: HoppFantasten
·
K
Övr. Hund Någon som har erfarenheter av dessa hundar? Vill gärna veta mer om dem. Vet att de används till jakt och är väldigt krävande, men någon...
Svar
12
· Visningar
5 874
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp