Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Då det diskuterats en del om vem som ska äga en viss ras föddes tanken om hur övriga på forumet valt ras. De som valt Bruks-, jakt... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 942
Senast: e-nor
·
H
Övr. Hund Jag är sugen på att utöka familjen (som nu bara består av mig och killen) med en hund. Söker en lättlärd, trevlig, lagom stor hund som... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 404
Senast: Little_Cowgirl
·
K
Övr. Hund Kan ni inte lägga in bilder på era hundar? Här kommer bilder på mina hundar. Muffin: border collie - pointer - labrador - ... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 329
Senast: e-nor
·
G
Övr. Hund Hur skulle ni översätta det här? "Sire of 17 champions" Jag vet ju vad det betyder men kan inte formulera det så bra på svenska...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: glee
·
H
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=199749 :cool:
Svar
8
· Visningar
738
Senast: Pamme_Jaspin
·
Övr. Hund Jag såg en hund i en affär. Den var jättestor, men inte en Grand Danois. Korthårig och såg ut lite som en jakthund. Svart och lite...
Svar
13
· Visningar
1 370
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Hund Kira, har gått ner mycket i vikt, nästan så att hon har gått ner för fort :smirk: Hon är ju med mig hela dagarna, rör på sig väldigt...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: pippi27
·
U
Övr. Hund Ett hästforum OCH ett hundforum! Det här blir bara bättre och bättre :bow: Har precis hittat hit och tänker att man kanske borde...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Vad blir det för vovve av alla dessa raser??? Pappan är Dingo/labrador/schäfer- 50%bordercollie. Mamman är schäfer/labrador/collie...
Svar
13
· Visningar
1 021
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund som visst ska finnas på ett av varuhusen i sthlm? ngn som tittat, fanns det något kul? Något bra? Eller hakar de bara på trenden?
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Eftersom ingen svarar på aningsfull´s tråd om sök så får jag väl skriva en ny tråd! Jag ska hjälpa en kompis lite med hennes...
Svar
8
· Visningar
3 514
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Nu har jag varit på detta forum i två-tre månader och börjat få lite "humm" om vilka ni är. Ändå tänkte jag be er presentera er, berätta...
Svar
16
· Visningar
1 467
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Jag har utlovat en uppdatering om min hund, så här kommer den. Första gången jag såg henne var när jag bodde på en internatskola och... 2
Svar
21
· Visningar
2 058
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur är whippet? Kan man träna lättare lydnad/agility/bruks? Är pälsen lättskött? Måste man tävla i whippet-racing? Hur...
Svar
4
· Visningar
4 306
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Idag har min valp (5,5 månader gammal dvärgpinschertik) fått söka för första gången och hon imponerade på alla närvarande, inte minst...
Svar
2
· Visningar
1 031
J
Övr. Hund Ngn som vet ngt om denna ras? Väldigt lik dvärgpinschern... himla fin altså! :love:
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Jezz
·
C
Övr. Hund Om 2 veckor ska min storpudeltik valpa, och jag kan ju säga att hon är TJOCK, och hon är verkligen gravid!!!!, hon tycker att det är...
Svar
12
· Visningar
940
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Var valp ar nu tva manader gammal. Var andra hund, en 3-arig tik, har borjat leka med honom eftersom han nu kan kuta runt ratt sa bra...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Calazirya
·
Ä
Övr. Hund Hej, är ny här och eftersom jag tycker att ni verkar komma med så vettiga svar så tänkte jag ta och ställa en fråga till er. Det är så... 2
Svar
21
· Visningar
5 245
Senast: Milosari
·
I
Övr. Hund kan nån berätta lite om vavva? jag har börjat studera om denne ras,törrs ej skriva rasens namn då jag vet jag kommer stava fel. jag...
Svar
2
· Visningar
3 490
Senast: maxxxime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka