Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund En vän till mig som jag inte träffat på länge skrev till mig för ett tag sedan och skröt om hur hon skulle skaffa hund.. Nu är det...
2
Svar
22
· Visningar
2 293
Övr. Hund Min kusin rinde nyss :( Och det verkar som om deras nyfödda son är allerigisk mot hunden..Så den måste omplaceras.. :crazy: Jisses...
2
Svar
22
· Visningar
1 821
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Åh vad jag längtar. Idag ska vi gå och köpa koppel och ett litet halsband, jag och killen, till puppy vi ska hämta imorrn! Började med...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: linafina
·
S
Övr. Hund Ok, nu har jag förstått att det inte spelar så stor roll om man ger valpfoder eller ett bra vuxenfoder till sin valp av storväxande ras...
Svar
5
· Visningar
2 638
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Besokte den lokala boxerklubben har i Heidelberg haromdagen, vilket var mycket trevligt, paminde om svenska brukshundsklubben. Det jag...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: Bebben
·
Övr. Hund ber om ursäkt om detta varit uppe massor. :o letade några sidor bak iaf och kunde inte hitta något där, så jag hoppas det inte är ett...
2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tur för min lillkille att han är så underbar..nu har jag (nästan) förlåtit honom för rosettsabotaget. :p
Svar
6
· Visningar
756
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Det är ingen som nappat på att passa min hund på dagarna när jag pluggar, och det ser ut som om jag måste ta ett hastigt beslut att låna...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Mykatt
·
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter kring gatuhundar? Känner ni någon eller har ni själv kanske en hund som adopterats från utlandet? Har...
Svar
16
· Visningar
1 931
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Nu får ni gissa vilka raser min vovve har i sig. (jag kan ha avslöjat det tidigare men ni som vet får inte gissa :D)
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Eftersom jag har fått oönskade husdjur :mad: i klädkammare och skafferi så måste de saneras med Radar/Antisekt. Jag är jätteorolig att...
Svar
1
· Visningar
6 224
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Gissa vad min skrutt till valp har gjort? Han har tuggat sönder sin fina, fina BIM rosett :cry: som jag var så stolt över... :cry...
Svar
12
· Visningar
950
Senast: glee
·
X
Övr. Hund Jag är lite sugen att skaffa hund när vi har flyttat till den andra lägenheten. Jag undrar om ni har tips på ngn bra "lite mindre"...
Svar
12
· Visningar
991
Senast: evis
·
Övr. Hund Jag har haft problem med den tidigare ägaren till min hund. Och i dag tröttnade jag. och ringde hundregistret själv. Människan som jag...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Nu är det så att vi håller på att renoverar hemma. Det ligger mycket saker överallt och det är otroligt mycket som är borta. Detta har...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: replica
·
G
Övr. Hund Hunden & lillebror Det är lite problem med min hund och min lillebror. När hon hittar på något bus och han säger åt henne respekterar...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: glee
·
M
Övr. Hund vi har lite problem här hemma med våran 4 månaders valp (engelsk springer spaniel) för det första så drar han himla mycket i kopplet...
Svar
9
· Visningar
879
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Var registrerar man blandrashundar?
Svar
8
· Visningar
826
Senast: Qodrofenia
·
G
Övr. Hund Idag var jag med min hund på ett såkallat "hund bad", ett ställe där alla får ta med sig sina hundar och bada tillsammans med.. Min...
2
Svar
21
· Visningar
1 747
Senast: Guatemala
·
S
Övr. Hund Någon utställningskunnig som vill förklara för mig vad dessa förkortningar som står framför min valps föräldrars namn betyder? Pappa...
Svar
16
· Visningar
1 170
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp