Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Hur många gånger ska en valp vaccineras och vad brukar det kosta?? Är det vid någon speciell ålder det ska/måste göras?? Vad kostar en...
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Är det någon som har provat det nya RC fodret för stora hundar? Är det bra? Kommer ej ihåg namnet just nu, Men det var billigare är de...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 697
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Vi ska ut och äta, jag, sambon och hunden. Var i stockholm hittar jag uteserveringar där hund är tillåtet. :confused: Kaza, som är...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Idag ska jag och lilltjejen till veterinären för hennes tolv-veckors vaccination! Får väl se vad hon tycker om det, men det går ju så...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: amalia
·
K
Övr. Hund Imorgon ska jag ju till veten med hunden. Jag misstänker urinvägsinfektion och har bokad tid imorgon. Veten ville att jag skulle fylla...
Svar
16
· Visningar
1 027
Senast: Krims
·
Övr. Hund Är någon här med i skk? Är det bra? Funderar på att gå med faktiskt, så man kan gå valpkurs och så. Bor som sagt i Malmö...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Milosari
·
D
Övr. Hund Jag håller på att träna min lilla vovve till att ligga stilla på komando.... Han är jätte duktig, när man bett honom ligga, och att...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: KaZa
·
Övr. Hund När kan man kastera sin hanhund(anatar att de är olika för olika hunder med ca) Vad är kostnaderna för ett sådant ingrepp? Fördelar...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Moniq
·
S
Övr. Hund Fick höra av damen i Zoobutiken att de svensktillverkade hundfodrena var mycket sämre än tex de amerikanska. Hon tyckte att Doggys foder...
Svar
19
· Visningar
2 574
Övr. Hund Hur är det lättaste sättet att få sin valp att gå i koppel, och fatta att han ska hänga med? Jag har en valpsele, och ett smalt svart...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Kollar på hundannonser för jag ska skaffa en hund och såg nyss en korsning med teverens i, vad är det för hund?? Har sökt på nätet men...
Svar
9
· Visningar
1 885
Senast: strega
·
B
Övr. Hund Min mammas lilla pyreneérvalp blev idag stucken av en geting i ÖGAT!!! Lilla snutten.. :cry: Mamma fick i han tabletter så att...
Svar
12
· Visningar
2 389
Senast: Francess
·
P
Övr. Hund Våran golden äter så himmla dåligt och är så KRÄSEN. Han är inte mager men det skulle inte göra något om han var lite rundare. Han är ju...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Det händer nästan varje år att människan inte tänker sig för och djuren får lida. Jag och min mor hittade själv för tre år sedan en hund...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: JGA
·
F
Övr. Hund Hur tog ni hem valpen från uppfödaren hem till er? Hur långt hade ni att köra? Vi har ca 2,5 timme att köra och valpen har ju aldrig...
Svar
14
· Visningar
5 129
Senast: amalia
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det? Hur har det funkat för och era hundar? Testade det för första gången idag och till min förvåning förstod hunden...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: taccotad
·
Övr. Hund I dag hadde jeg besøk av valpekjøpere,har tre stk.Jack russel terrier valper.2 av kjøperne hadde ordnet seg slik at når de er på jobb så...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Kommer ni ihåg Otto, syrrans Shiba? Han hade ju lite hyss för dig, bet och så men har blivit mycket bättre sen valpkursen. Han blir så...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Hund Jag såg en jätte gullig hund idag. efter tre boxrar är man rätt mättad på den rasen och jag letar efter nåt nytt. hunden som jag såg...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har gjort en alldeles egen hemsida! Haha Kolla gärna: http://www.dante.info.se Skriv gärna i gästboken vad ni tyckte! Eller så...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp