Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Sitter här på kontoret i godan ro när en kvinna i 45-års åldern stormar in och frågar om schäfern utanför tillhör mig, javisst säger jag...
Svar
15
· Visningar
1 604
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Hittade en artikel i Expressen om att 15 000 hundar kommer att dödas inför OS "Människans bästa vän är hunden. Men inte i Grekland...
Svar
18
· Visningar
1 132
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Jag tycker min hund är ouppfostrad, som drar i kopplet och hoppar lite mot mig ibland och så Ha ha ha vilken snäll liten hund jag har...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Hur hade, har ni gjort? Det finns ju för och nackdelar med både och. jag kan inte bestämma mig för vilket jag ska. Har en tik på 6 år...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 015
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Vad menas med Inoficiell utställning? tack
Svar
2
· Visningar
817
Senast: bananabambi
·
F
Övr. Hund Min tjej äter skapligt bra (royal canin) men saknar ändå lite hull på henne. Vi har försökt att ge henne mat och ta bort när hon ätit...
2
Svar
21
· Visningar
10 155
Senast: FiaOchSaffe
·
Övr. Hund Jag var inne i stadens djuraffär igår och skulle köpa lite ben. Medans jag står där och ska välja så frågar en tjej affärsinnehavaren...
2
Svar
25
· Visningar
2 036
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund H u n d ä g a r e t i t t a h i t ! Vill se lite bilder på era söta hundar och vill gärna veta lite grejs om dom oxå.... deras...
Svar
18
· Visningar
1 174
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Blev tillsagd på klubben att de hade fått klagomål om att mina hundar gick lösa, eller snarare att den lilla hunden gick lös när jag...
Svar
16
· Visningar
1 308
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min vorstehvalp har själv uppfunnit en skojig leksak. Han fick av en händelse tag på en 1½-liters plastflaska (den mjuka varianten) den...
Svar
9
· Visningar
2 454
Senast: mimmipigg
·
M
Övr. Hund Fick nyss reda på att stora vovven kanske har erlichias och kanske aldrig blir frisk, han har nyss blivit kastrerad pga. förstorad...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund I en del rasbeskrivningar står det att hunden eller dess extremiteter ska vara torra. Vad betyder det? :confused: Ingen humor i den...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Timsetim
·
I
Övr. Hund är det ngn som har en aning om varför min snart 1 åriga boxer/schäfer, blir helt tokig när man tar fram hennes pip leksak? :confused:om...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Svensson
·
S
Övr. Hund Hur länge håller de? Jag köpte ett färskt märgben till min vintis idag. Tyvärr hade "slaktaren" bara stora ben inne och hunden orkar...
Svar
2
· Visningar
1 452
Senast: Svensson
·
S
Övr. Hund Hej! jag är en stolt ägare till en Pyrenee hane på 2år å nu har vi köpt en valp!!! :love: :love: en Prre d ochså så klart. Nu söker vi...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: skjootan
·
Övr. Hund Köpte i Februari i år en omplaceringshund, en 6-årig korsning schäfer/labrador/BC, kastrerad hane (kastr. som 4-åring). Mycket trevlig...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: inapina
·
Övr. Hund Den j-vla kommentaren fick jag höra idag :mad: Min hovslagare o arbetsgivare skulle iväg och verka en ardenner. Kommer dit och gör...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Favina
·
Övr. Hund jag pratade igår med min kusin som har skaffat hund, en blandning av berner sennen och något annat. problemet är att hunden varit halt i...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Hejsan! skall åka med egen båt till Läsö, som ligger mellan Sverige och Danmark, men tillhör Danmark. Kan man ta med hunden dit utan...
Svar
3
· Visningar
3 137
Senast: Sassy
·
P
Övr. Hund Har en 35kg tung han hund på 1 år. Och så har vi en 25kg tung 3årig tik. hanhunden har bott med denna tik sen han var ung 12 veckor och...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp