Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund i Veras stamtavla så står det ju S+en massa nuffror som regnummer. På hennes föräldrar och bakåt står det: KCR+nuffror KCP+ -"- KCS KCN...
Svar
19
· Visningar
2 880
Senast: stranger
·
Övr. Hund eftersom det ser ut som att vi om ungefär en vecka kommer att få tillökning i familjen av en liten, röd dvärgpinscher på 10 veckor...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: ChristinA
·
R
Övr. Hund Jag skulle himla gärna vilja ha en hund men det går inte eftersom jag kommer att jobba från 9-4 sen. Hur gör ni andra? jobbar halvtid...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: KaZa
·
X
Övr. Hund Hej detärså att nästa år så ska jag skaffa en hund. och funderar febrilt på vilken ras det ska bli, tänkte höra vad ni har att säga om...
Svar
13
· Visningar
2 413
Senast: Xenox
·
Övr. Hund Hur dåligt mår egentligen hunden av att inte få lika mycket sysselsättning som rasen egentligen kräver? Tanken slog mig efter att ha...
Svar
4
· Visningar
1 594
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur länge har ni haft era valphagar? Det är inte på tal om att ta bort den än, då han är 9 veckor, men förr eller senare. Någon som har...
Svar
18
· Visningar
6 219
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund vi var på picknic och jag satte ner hennes mat, 2 sek senare tjuter hon och flyger runt som en yr höna. När jag skriker -Ligg! till...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: kpist
·
Övr. Hund Här kommer lilla Totte på bild! Och igen... Och åter igen! Min sötnos! :love:
Svar
3
· Visningar
805
Senast: giowanna
·
S
Övr. Hund Någon som råkar veta på ett ungefär vilken längd på halsbandet man ska ha till en liten Golden valp (8 veckor)?
Svar
2
· Visningar
2 654
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Idag har jag ställt min wheatenvalp igen. Han blev BIR-valp och sedan BIS-valp 2! Gissa om jag är nöjd! :bump: Han var jätteduktig med...
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: Tomaten
·
Övr. Hund KaZa's Schäfer och min Grand Danois. Dom lekte inte så mycket på nära håll, min valp var lite rädd för KaZa's hund som snodde alla...
2
Svar
36
· Visningar
1 632
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Totte och jag Hoppas att det funkar!
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Mysgrisen
·
T
Övr. Hund har en new foundlands tik som ajg skulle vilja ställa ut, hon är två-tre år(kommer inte i håg om hon fyller i maj eller augusti)men det...
Svar
6
· Visningar
664
Senast: Qvip
·
Övr. Hund Någon som känner till någon bra Dobermann kennel? Även Rottweiler kennel kan vara av intresse. Min mamma funderar på en ny hund, men vi...
Svar
11
· Visningar
2 215
Senast: Isis
·
D
Övr. Hund Min \"udda\" valp!!! Har en 10 månaders dvärghund som jag har väldigt svårt att kommunicera med???!!! Hunden en tik på 10 månader...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Hur funkar hund-tassar, ben o ryggar om hunden springer sträckor på hårt underlag? (asfalt) Cyklar ofta med Hobbe, han älskar det o det...
Svar
13
· Visningar
1 664
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Hur är det i Sverige med regler om kupering av hundsvans & öron? Har en hund som är kuperad, import USA. Men man får inte göra det i...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Tomaten
·
Övr. Hund Hunden min har alldeles för korta mungipor för att jag ska komma åt tänderna längst bak. Och när jag fick en skymt av dom såg dom...
Svar
15
· Visningar
2 365
Senast: cassina
·
E
Övr. Hund Känner både de som gör det och inte gör det. De som inte gör det rastar hunden det sista de gör vid 23 och upp vid 06:30. De säger att...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: lady_vip
·
O
Övr. Hund Min hund har haft lite problem med ett öra till och från i några veckor. Hon kliar sej lite (inte mycke) och det ser lite skorvigt ut...
Svar
2
· Visningar
1 351
Senast: Orzon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp