Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur är det i Sverige med regler om kupering av hundsvans & öron? Har en hund som är kuperad, import USA. Men man får inte göra det i...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Tomaten
·
Övr. Hund Hunden min har alldeles för korta mungipor för att jag ska komma åt tänderna längst bak. Och när jag fick en skymt av dom såg dom...
Svar
15
· Visningar
2 367
Senast: cassina
·
E
Övr. Hund Känner både de som gör det och inte gör det. De som inte gör det rastar hunden det sista de gör vid 23 och upp vid 06:30. De säger att...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: lady_vip
·
O
Övr. Hund Min hund har haft lite problem med ett öra till och från i några veckor. Hon kliar sej lite (inte mycke) och det ser lite skorvigt ut...
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: Orzon
·
Övr. Hund \"överglad\" hund Vår hund är väldigt glad för andra hundar (ja, katter, människor allt möjligt) tyvärr är han FÖR glad för dom! Han...
Svar
12
· Visningar
1 891
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Varför skäller bra vissa hundar när dem blir lämnade utanför tex. en affär? Är dem otrygga, kaxiga, eller vad beror det på?
Svar
7
· Visningar
975
Senast: marieka
·
Övr. Hund Hunden vågade bada idag! :o Hon simmade till och med. hade spårlinan på sig, och hon for hit och dit, hämtade pinnar, blad och vass och...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Min hund har tappat ytterhåret på en stor fläck på ena sidan, (underullen är kvar) hon kliar eller slickar inte och jag hittar inga...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: igbest
·
C
Övr. Hund ... och det känns ganska bra trots allt, även om jag saknar min snoisa så inser jag mina begränsningar när det gäller detta energipaket...
Svar
1
· Visningar
708
R
Övr. Hund Vi skulle ju till Albano egentligen då Veras papper var ditskickade,men valde i måndags att försöka få en tid på Bagarmossen...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: lawless
·
M
Övr. Hund om inte hängningen inträffar, kan det ändå bli valpar? Har läst både och.. någon som vet?
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Jag cyklade just hem från jobbet, 00.30 en lördags kväll. Kände mig så försvarslös utan hund! Vanligtvis är jag inte ute utan hund...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 947
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Vilka tricks kan era doggisar? Min vovva kan (förutom inkallning): Sitt Ligg Fot Give me five (vacker tass) Kryp (om man lockar med...
Svar
11
· Visningar
1 074
Senast: glittra
·
G
Övr. Hund Vilka regler gäller när man tar med sig hund in i och ut ur Norge?
Svar
7
· Visningar
834
Senast: glee
·
K
Övr. Hund Har ju glömt att skriva min version om mötet med Bebben och henns hund. :eek: För det första så ser Bebben inte ut som hon skulle...
2
Svar
28
· Visningar
1 657
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Att det ska vara så svårt med namn!! Nu börjar det bli brådis också, märker det för varje dag att det vore mkt bättre att ha ett namn på...
2
Svar
22
· Visningar
1 916
Senast: Bonetta
·
F
Övr. Hund Jag har haft lite problem med min hund nu, men nu ÄNTLIGEN har det vänt åt rätt håll verkar det som. Vi har granskat oss själva nu och...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Har en liten dvärgschnauzer tik på nu 9 månader som är med i stallet och lyssnar jättebra på mig utan problem. Tror till och med att jag...
Svar
5
· Visningar
891
Övr. Hund Min springer spaniel har alltid haft problem med eksem sommartid vattendjur som han är. Sedan förra sommaren har vi dock sett att det...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag funderar på ännu en labrador. Just nu sitter jag och kollar kennlar, kullar och härstamning. När jag ser en kull/kennel som verkar...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp