Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Vad är förlöp? Hur långt efter förlöp brukar det "riktiga" löpet komma? Selma löpte ju för några veckor sedan, men nu ser hon...
Svar
14
· Visningar
2 299
Senast: glee
·
Övr. Hund Kopierat från Grand Danois (norra avdelningen ) hemsida ( Jag hoppas detta kan få ligga kvar ett tag Jadzia ) Söndagen den 5...
Svar
18
· Visningar
1 595
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Någon som vet var jag kan ta reda på korning och andra resultat på en hund som är från Norge? tänkte fall de hade en liknande sida...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: julia_v
·
P
Övr. Hund jag och min pojkvän ska skaffa en hund och vi kan inte komma på bra namn så jag undrar om de är någon som är bra på de. hunden vi ska ha...
Svar
13
· Visningar
4 367
Senast: Pamme_Jaspin
·
B
Övr. Hund Jag lider av rasångest :cry: . Jag har inte hittat rasen med stort R än, och eftersom jag vill planera nästa hund noga skulle det vara... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 418
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund här kommer lite nya bilder på mina älsklingar. och ja, jag vet att jag inte är nån mästerfotograf ;) på språng vattenhund...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Milosari
·
Övr. Hund hej! Någon på forumet som har en basett???? Vi funderar att om något år skaffa ny hund och är lite intresserade av en basett men vet...
Svar
14
· Visningar
1 921
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Här är min käre lille hund (liten och liten :angel: ) Nelson uppställd Nelson uppställd igen Ansiktet (dålig bild) Så här...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: elinsjobergh
·
D
Övr. Hund Har länge letat efter en valp, en tik skulle det vara, och renrasig, någon typ av staff. Men sen träffade jag som små underbara...
Svar
18
· Visningar
1 175
Senast: Grana
·
P
Övr. Hund hur ofta ska man gå ut med en valp?? hur länge kan en valp vara inne/själv om dagarna??? hur länge kan en valp hålla sig?? hur länge... 2
Svar
31
· Visningar
29 725
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Hur stora kan dom bli egentligen? Läste en rasbeskrivning men där står bara Minst 79 cm för hanhund. Har blivit totalt förälskad i en...
Svar
10
· Visningar
5 680
Senast: kirin
·
S
Övr. Hund Har en schäfer som har något på örontippen. Lite skrovligt och tjockare än normalt. Jag ser inget blod men jag har sett någon enstaka...
Svar
7
· Visningar
1 980
P
Övr. Hund Kommer ni ihåg att jag för ett par veckor sedan skrev att jag var så ledsen över att jag mist min hund? Igår fick jag hem mina nya...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Tippan
·
Z
Övr. Hund Här kommer en massa frågor som jag hoppas få många svar på: 1. Hur gör man för att lära en valp att inte pinka och bajsa inomhus?? 2...
Svar
7
· Visningar
5 785
·
Övr. Hund Jag sammanställde lite utgifter på internetbanken. Allt som har med hundarna att göra lägger jag under kategorin barn (eftersom jag inte...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Nu har vi kämpat med vår hund i 4 årutan att hon har fattat att honska gå fot! Fast egentligen kan hon det, men bara inomhus. Ute är hon... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 756
A
Övr. Hund Har läst i olika böcker om utomhushundar, alltså hundar som kan och till och med föredrar att bo ute. Då pratar vi alltså stora, håriga...
Svar
6
· Visningar
1 404
·
Övr. Hund Ska köpa avmaskningsmedel idag och avmaska valpen, 12 veckor gammal. Vilket ska man välja? Det lär ju finnas en hel del på apoteket...
Svar
6
· Visningar
3 773
Senast: beda
·
A
Övr. Hund Min hund som heter Fia, påstods av "uppfödaren" när vi skulle köpa Fia, att hon var en blandras mellan Schäfer, Labrador och Golden...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: marieka
·
Q
Övr. Hund ... hur pass allvarligt är det på en valp som fötts med det? Är de lämpliga att använda i avel?
Svar
5
· Visningar
2 450
Senast: Vitsippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S