Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund hej. min schäfer 1.5 år har blivit jag vet inte vad ja ska kalla d men aggressiv. Varje gång han tar t.ex stoppar en hästskit i munnen...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Springer
·
H
Övr. Hund Hur ofta och vid vilken tidpunkt på året avmaskar ni era hundar? :confused:
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Pirayan
·
B
Övr. Hund Finns det någonstarns på nätet där alla kennelklubbar finns? När kan man börja gå på valpkurs med en valp? Vad får man lära sig/hunden...
Svar
6
· Visningar
2 999
Senast: zessan
·
S
Övr. Hund Min älskade fyraåriga schäferhane drabbades före jul av klåda på nosen och skorv och små sår på läpparna. Besök hos veterinären som sa...
Svar
5
· Visningar
3 163
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund min hund (6 månader) stjäl från bordet , diskbänken(kattmat) o överallt där han kan komma åt nånting gott. Har blivit väldigt noga med...
2
Svar
31
· Visningar
2 469
Senast: potion
·
Övr. Hund Min valp kommer snart hem och jag vill naturligtvis söka till valpkurser. Men tyvärr så har jag missat dagarna då anmälningarna tas emot...
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: mannes
·
H
Övr. Hund Finns det människor som vill spendera lite tid med någon annans hund utan betalning? Jag skulle behöva någon som skulle kunna ta hand om...
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: Miiip
·
R
Övr. Hund Ja,nu äntligen efter 12 års hundfritt ska det väl vara på tiden . Jag fick nys om en omplaceringsvovve:jaktlabbe,svart,tik ,ett år. De...
2
Svar
22
· Visningar
2 002
Senast: Rallebralle
·
G
Övr. Hund hej! Jag har precis skaffat mig en liten golden tik. Har läst sa himmla mycket nu om HD och att det är vanligt bland golden. Är jätte...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund Min lilla valp pa 10v äter ALLT! Idag at hon sitt egna bajs, hon äter jord ute..sand.. dricker ur hinken med smutsvatten i som jag...
Svar
1
· Visningar
1 103
Senast: Vicku
·
K
Övr. Hund Min hund har haft lite små fettknölar på ryggen ett tag.. men för ett tag sen upptäcke vi en jätte stor och hård knöl. Och fettknölarna...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Haukur
·
F
Övr. Hund Man har ju alltid fått höra att de raser som är predisponerade för HD ska man ta det väldigt lugnt med som valp och unghund. Inte...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Nu har Qodrofenia bestämt sig för att nästa hund ska bli en rashund. Och Jag och maken har börgat titta runt på olika raser..Och vi...
Svar
13
· Visningar
2 096
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Gammal hund - blivit \'bjäbbig\'? Lilla blandisvovven (cavalier x papillon) blir 13 år i maj. Har sina krämpor och skavanker men inget...
Svar
4
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
C
Övr. Hund Är det vanligt med urinvägsinfektion på valp? :confused:Hur visar det sej? :confused: Jag är lite misstänksam...jag tycker min valp är...
Svar
4
· Visningar
5 411
Senast: puman_22
·
P
Övr. Hund Hur mycket gör ni själva på era hundar? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag klipper klor, rensar öron...
Svar
7
· Visningar
1 371
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Vad kan man göra åt det. Hon är med mig på jobbet, och det kommer ofta in människor, plus de som jobbar med mig förståss. Och valpen är...
Svar
9
· Visningar
7 583
Senast: Fritte
·
Övr. Hund inspirerad av aliides tråd skapar jag en egen. någon här som tävlar/tränar spår?
2
Svar
33
· Visningar
2 669
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Jag lånade en tråd om choklad och lök tidigare för att fråga om det bara är rå lök som är farligt men fick inget svar. Så jag skapar en...
Svar
14
· Visningar
1 581
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Ena vovven ska bli pappa om ögonlysningen i morgon går igenom :love: :bump: Hoppas :D
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp