Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Våran valp har börjat klia sig överallt på kroppen :crazy: Han har lite mjäl i pälsen men inte lika mycket som förr. Har badat han med...
Svar
5
· Visningar
2 963
Senast: blondi3958
·
H
Övr. Hund När på året är det vanligast att hunden löper? Min tik löpte för första gången i höstas, är det snart dags igen då?
Svar
5
· Visningar
5 135
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Då har min tik börjat höglöpa, vilket leder till att hon inte vill gå in o typ ylar o har sig. Att vi nu har flera dm snö gör ju inte...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Nu har jag fått en rapport ifrån tjejen som fick ta över hunden för två veckor sedan, och allting verkar gå kanon. Så fruktansvärt...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: litania
·
P
Övr. Hund Otroligt söt vit sak, vad heter rasen? :love:
Svar
13
· Visningar
1 858
Senast: Sunnan
·
Övr. Hund Vi har drabbats av ett underbart vinterväder och i morse var jag och Bus ute och lekte. Så nu får ni se en oklippt schnauzer i action...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Nossan
·
G
Övr. Hund Usch jag känner mig sa hemsk!!! För ett ar sedan tog jag emot en hund som hade blivit lämnad till veterinären för avlivning...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: wild_fire
·
Övr. Hund Någon här som sysslar med det?Finns det någon hemsida?Var hittar man utrusting?Hur ska man träna och lära hunden?
Svar
1
· Visningar
798
Senast: mimmipigg
·
S
Övr. Hund Vad heter rasen egentligen? Är de alltid hårlösa? (förutom lite fjun på huvud,svans och ben)
Svar
8
· Visningar
1 595
Senast: Sweet
·
Övr. Hund I går var det dags. :cry: Kl 11.00 i går slutade livet för våran gammelhund.!12 år blev hon.Hon somnade in trygt i min makes knä på...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund 1. vad krävs för att man ska få göra ett MH test? vad kostar det? 2. kan man registrera en hund "utan papper", alltså med okänd...
2
Svar
24
· Visningar
1 509
Senast: Fritte
·
Övr. Hund Våra hundar går alltid kopplade, förutom när vi är hos mamma där kan dom gå lösa. Men nu såg jag 3 lösa hundar komma gåendes längst...
Svar
12
· Visningar
1 162
Senast: Sablar22
·
M
Övr. Hund min hund verkar så himla deppad.. hon bara tittar tomt på en.. hon har var så pigg idag, man blir så glad när man ser henne (det har...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Sablar22
·
R
Övr. Hund Måste bara fråga er hundmänniskor. Tar ni språngavgift vid parning på era hanar och sedan "levande valp-avgift"?? eller hur fungerar...
Svar
9
· Visningar
1 935
Senast: Yaz
·
M
Övr. Hund Och min valp på 11 veckor han kissar på sina grejor också. Jag har hört att hundar inte gör ifrån sig där dem sover? Jag tycker att det...
Svar
5
· Visningar
5 092
Senast: litania
·
Övr. Hund nu har en av min stackars hunds klor pajat totalt, hela ovansidan på klon "saknas" och det går en djup spricka långt upp i klon. så vi...
Svar
12
· Visningar
3 594
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Är det någon som har någon erfarenhet av dessa hundar? De är så söta, vill ha en i framtiden. :love: :idea: Är det sant att hundar med...
Svar
11
· Visningar
2 976
Senast: Jadzia
·
I
Övr. Hund vår hund har haft rodnad hud å exem nu i ett halvår snart..gått med tratt under den tiden...;( varit till veterinären flera ggr..gått...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Blues
·
Övr. Hund Min lilla herre här hemma har hittat på en ny sport - tugga sönder pennor. Han vet så himla väl att han inte får - han skäms som en...
Svar
2
· Visningar
3 474
Senast: JennyF
·
M
Övr. Hund är det någon som vet om man kan använda en 10 årig hanhund ( schäfer) vid parning, han har inte parat tidigare, men är fullt frisk och...
Svar
9
· Visningar
10 160
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp