Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund av blandras, eller hundar utan papper, var kan det göras? ämnet har varit uppe tidigare och det pratades om "blandis". vad är det?
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Milosari
·
V
Övr. Hund oangelägenhet...eller va de nu het ;) Vad är det ? På jobbet så har vi en lägenhet i ett bostadshus där vi håller till ,en stor fyra...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Druvan
·
N
Övr. Hund Min hund ligger just nu........och sover på fönsterbrädan i vardagsrummet :smirk: :D Vi bor 3 våningar upp så hon har MKT bra...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: kpist
·
6
Övr. Hund Vad menas med det? Antar att det inte är så bra :confused:
Svar
19
· Visningar
12 312
Senast: 666
·
T
Övr. Hund Varför är vår stackars hund totalt livrädd när vi slänger ner höbalar från skullen? Han skakar i typ en halvtimme efteråt å har svansen...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Sentenced
·
C
Övr. Hund Tycker det här med foder är en djungel. Vad ger ni era hundar för torrfoder? Jag ger mina Doggy (röd) till 11 mån Jämthund och vår 5...
2
Svar
34
· Visningar
2 846
Senast: Clintan
·
R
Hundträning Hur gjorde ni när ni tränade eran hund att vara lös+ hur gammal var den då? Kan tänka mig att det nästan är omöjligt att träna en gammal...
2
Svar
22
· Visningar
3 455
Senast: kpist
·
Övr. Hund Nu är det så att jag tänkt ringa runt till några uppfödare för rasen som vi intresserat oss för. Nämligen Grand Danois. Men det var 8...
Svar
9
· Visningar
2 028
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Nu har jag varit på min första hundutställning!! :) Med mina två labradorer. Den äldsta kom på fjärde plats och fick rosett (han är sååå...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Dean
·
Övr. Hund Min \"Shäfer\" Visst är han fin min Guldklimp :love: http://groups.msn.com/FinnFeaver/vrigt.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=144
2
Svar
22
· Visningar
2 218
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Hej ville bara visa lite bilder på min dvärgschnauzer Tuva. Är så jättestolt över henne. Men hon har ett jäkla humör. (som resten utav...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: nermal
·
6
Övr. Hund Vi har en hund som omplacerades till oss. Hur skall jag kunna få tag på den "riktiga" ägaren till våran hund? Omplaceraren visste inte...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: 666
·
Övr. Hund ...bilder som jag idag fått scannade av en granne... mina valpisar(födda 2000, men ändå) visst är dom underbara :love: :love...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: claraswe
·
Övr. Hund Har en ny inflyttade granne som har Sanktbernad och har valpar. Det är en kull på 16 stycken, jag tycker det verkar många men det kanske...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: martha
·
Övr. Hund Min 9 veckors valp äter dåligt. Ställde nyss fram frukosten men han visade knappt något intresse. Han har inte ätit bra sen han kom. Det...
2
Svar
24
· Visningar
2 342
Senast: Aliide
·
D
Övr. Hund Har en liten dvärghund på 4 månader. Varje gång jag tar fram lilla plastlådan med borstar saxar etc. blir valpen som tokig. Hon...
Svar
2
· Visningar
774
C
Övr. Hund Min bebbe har blivit stor :D http://www.snyggast.se/?2156204
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Crying
·
C
Övr. Hund Undrar kort och gott vad det är?! Christin
Svar
2
· Visningar
845
Senast: ChristinA
·
F
Övr. Hund Generellt, vad är den undre åldersgränsen för att para en tik?
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Francess
·
J
Övr. Hund Jag har lite funderingar över kastrering av hanhundar. Leo (vår hund) är ju VÄLDIGT jobbig med andra hundar (hanar), vi har tränat...
Svar
17
· Visningar
3 196
Senast: Geezer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp