Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En bekant till oss ligger på sjukhuset med bla brutet bäcken (trillade ner fr höskullen), fick reda på det i dag. INGEN kan/vill ta hand...
Svar
4
· Visningar
1 593
Senast: KungTulle
·
O
Övr. Hund hon fick glitter på huvudet och en smällkaramell att öppna det var en enkel match för en superhund som Tekla.
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Jag är så glad, min julklapp är fixad. Jag har bestämt mig för att verkligen köpa hund nu. Och fick detta bekräftat av den underbara...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: Lindis
·
B
Övr. Hund I morgon skall vi åka och hämta en dunder söt valp=) En svensk lapphund, så klart ;) :love: Bilder kommer nog imorgon :banana:
Svar
8
· Visningar
950
Senast: blondi3958
·
Övr. Hund för Vispa, fullpälsad långhårig colliedam på 11 år, är avklarat. Och en sak är säker, jag badar hellre 700 kilo häst än 30 kilo hund...
Svar
9
· Visningar
851
Senast: **BORTTAGEN**
·
G
Övr. Hund Läste nyligen att flera hundraser blivit förbjudna i Norge för att de anses farliga. Undrar om någon vet om det blivit någon förändring...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: Raven
·
Övr. Hund vallning med \"vanlig\" collie är det någon här som har provat vallning med "vanlig" collie? Vi får hem en valp i början av sommaren...
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: Meibla
·
K
Övr. Hund Här ligger "Agust" som troligen kommer att få heta Agazzi. Agust fotad idag. Imorgon fyller de 4 veckor. :love: Sovstund...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Nu har minusgraderna åter kommit till stan, så jag satte mej och spenderade flera timmar på o fixa Doris tjockis täcke. (Duktig matte!)...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: kpist
·
B
Övr. Hund När vi kom ut ur porten så tvärnitade valpen. -"Vad faan är det här för något?!" :eek: (Drar lite i kopplet och ropar) -"Är du helt...
2
Svar
23
· Visningar
1 634
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund Jag har nu fått erbjudande att gå en kurs. Är det någon som kan berätta lite mer om detta? Vad ingår i kursen och vad kostar den...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag tycker det är otäckt att vi ska lätta på reglerna för införsel av djur (hund och katt) Vad har ni för åsikter kring detta? Själv...
Svar
18
· Visningar
1 665
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Jag har suttit och jämfört agria och folksam och kan inte komma fram till vilket av dom jag skall välja :confused: Vad har ni valt i...
Svar
18
· Visningar
2 160
Senast: blondi3958
·
R
Övr. Hund Våran hund, Tuva är en väldigt trevlig tik på snart 3 år. Men när man ska gå ut och gå med henne så kräver vi att hon ska sitta ner när...
Svar
8
· Visningar
1 013
Senast: Springer
·
K
Övr. Hund Mina två blandrastikar älskar snö! Dom kan inte gå när dom är ute utan mer skuttar fram. Att göra det man ska har man inte tid med...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Har nu sett ett antal rottweilerannonser som skriver att valparna ær registerade i HR? Har inte tænkt på det innan så undrar dærfør...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: puman_22
·
H
Övr. Hund Det ösregnar ute och jag var på väg hem ifrån affären när jag såg en hund stå fastkopplad i en lyktstolpe utan skydd eller nåt.. och det...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Rianimare
·
Övr. Hund Har absolut ingenting att göra , så tänkte passa på att visa lite bilder i brist på annat , hunden är en snart 3år gammal blandrashane...
Svar
7
· Visningar
899
Övr. Hund Min hund har ändrat sig enormt under helgen. Från att alltid vilja vara ute så vill hon bara ligga inne i soffan och sova. Kan det vara...
Svar
4
· Visningar
892
Övr. Hund Min hund vägrar lämna stallbacken! Har försökt flera gånger att få med honom ut på ridturen, men han vägrar. Han är väldigt mammig...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: jontemyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp