Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
232
Senast: Emscifer
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Emscifer
·
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emscifer
·
Övr. Hund Antag att du och din hund ska prestera: kanske i en tävlingssituation. Du har förberett dig och hunden efter bästa förmåga men du vet...
2
Svar
23
· Visningar
1 852
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Eftersom att jag är 150 år efter alla andra och äntligen har skaffat en "riktig" smartphone (android, ZTE blade S6 om det har någon...
Svar
9
· Visningar
9 464
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Anser ni att det är okej att släppa lös en löptik i en kommunal rasthage om det inte är några andra hundar där just då och man har koll...
Svar
10
· Visningar
2 339
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Nej nu måste jag få skriva ur mig lite frustration runt våran (hittills) helt misslyckade spårträning. Kom just in efter ännu ett...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund vi får vår nya bil nästa vecka och funderingarna går nu kring vilken bur vi ska ha. I nuvarande bil har vi enbart hundgaller då Loppan...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min hund har råkat illa ut och har ett sår under magen som kommer att ta lång tid att läka. För att veterinären inte ska behöva tejpa...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: lytesout95
·
Hundhälsa Hej, Jag vill ha all info kring katarakt, de ärftliga varianterna. Hur ser prognosen ut? Är främst intresserad av prognosen för Bakre...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag har en schäfer kille som är dryga fem och en halv månad, och som jag haft sedan 8 veckor, men har följt och hälsat på honom sedan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 128
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund och jag känner att jag håller på att gå sönder redan i förväg. :cry::cry::cry: På onsdag ska min gammeltant få somna in 12½ år...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 499
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa SVA har testat 75 gatuhundar som importerats till Norge från Rumänien, Ungern, Balkan eller Baltikum. Endast 35 av dem hade fullgott...
2
Svar
34
· Visningar
2 771
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Vi överväger foderbyta för våra hundar och jag skulle behöva lite tips kring lämpliga alternativ. Det brukar ju finnas många som är bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 490
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Helt enkelt. Känns alltid lite bakvänt att vara ute och lägga spår i skogen och inte ha hunden med sig. Så frågan, spelar det nån roll...
2
Svar
21
· Visningar
2 170
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har två tikar, den äldre är kastrerad. Den yngre (dryga två år) är omplacerad till mig och har hittills smält in klockrent med...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Lizans
·
Hundhälsa Tycker hunden har löpt länge nu, men första blodfläcken är jag inte säker på kom från hennes slida. Hon har dock varit svullen på vulvan...
Svar
5
· Visningar
831
Övr. Hund Ni vet hur det är, man kör fast i ett problem och känner modet svikta - det här kommer aldrig att gå! Och så är det någon som säger rätt...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Någon som ska dit nästa vecka eller var där förra året? Vi är lite sugna på att åka ner över helgen men funderar på om det är alla mil?
Svar
8
· Visningar
638
Övr. Hund När jag är och tränar eller tävlar brukar jag alltid ha med mig hundarna. Lämnar dem i buren med bakluckan öppen, brukar vara betydligt...
2
Svar
21
· Visningar
5 072
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp