Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Beställda hem en Neewa Sled dog - X-back, en tolklina, en skidlina och Neewa Joggingbälte då jag tänkt åka skidor med min hund i vinter...
Svar
1
· Visningar
1 496
Senast: vallhund
·
Övr. Hund jag har blivit stämd av den föregående ägaren till min hund. Hon stämmer mig till "hävning av köp". Hon påstår att jag motverkat henne... 2
Svar
26
· Visningar
3 332
·
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Emscifer
·
Svar
0
· Visningar
161
·
Svar
0
· Visningar
284
·
Övr. Hund Antag att du och din hund ska prestera: kanske i en tävlingssituation. Du har förberett dig och hunden efter bästa förmåga men du vet... 2
Svar
23
· Visningar
1 901
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Eftersom att jag är 150 år efter alla andra och äntligen har skaffat en "riktig" smartphone (android, ZTE blade S6 om det har någon...
Svar
9
· Visningar
9 809
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Anser ni att det är okej att släppa lös en löptik i en kommunal rasthage om det inte är några andra hundar där just då och man har koll...
Svar
10
· Visningar
2 438
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Nej nu måste jag få skriva ur mig lite frustration runt våran (hittills) helt misslyckade spårträning. Kom just in efter ännu ett...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund vi får vår nya bil nästa vecka och funderingarna går nu kring vilken bur vi ska ha. I nuvarande bil har vi enbart hundgaller då Loppan...
Svar
4
· Visningar
890
·
Hundhälsa Min hund har råkat illa ut och har ett sår under magen som kommer att ta lång tid att läka. För att veterinären inte ska behöva tejpa...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: lytesout95
·
Hundhälsa Hej, Jag vill ha all info kring katarakt, de ärftliga varianterna. Hur ser prognosen ut? Är främst intresserad av prognosen för Bakre...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Laa
·
Övr. Hund Jag har en schäfer kille som är dryga fem och en halv månad, och som jag haft sedan 8 veckor, men har följt och hälsat på honom sedan... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 874
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund och jag känner att jag håller på att gå sönder redan i förväg. :cry::cry::cry: På onsdag ska min gammeltant få somna in 12½ år... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 566
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa SVA har testat 75 gatuhundar som importerats till Norge från Rumänien, Ungern, Balkan eller Baltikum. Endast 35 av dem hade fullgott... 2
Svar
34
· Visningar
2 865
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Vi överväger foderbyta för våra hundar och jag skulle behöva lite tips kring lämpliga alternativ. Det brukar ju finnas många som är bra... 2
Svar
23
· Visningar
2 683
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Helt enkelt. Känns alltid lite bakvänt att vara ute och lägga spår i skogen och inte ha hunden med sig. Så frågan, spelar det nån roll... 2
Svar
21
· Visningar
2 272
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har två tikar, den äldre är kastrerad. Den yngre (dryga två år) är omplacerad till mig och har hittills smält in klockrent med...
Svar
14
· Visningar
1 429
Senast: Lizans
·
Hundhälsa Tycker hunden har löpt länge nu, men första blodfläcken är jag inte säker på kom från hennes slida. Hon har dock varit svullen på vulvan...
Svar
5
· Visningar
846
Övr. Hund Ni vet hur det är, man kör fast i ett problem och känner modet svikta - det här kommer aldrig att gå! Och så är det någon som säger rätt...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna