Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund På tisdag ska jag hämta hem en sheltie tik på 9 månder på prov :) Är överlycklig och hoppas verkligen provtiden går super så hon får...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Emiliam
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja starta en mindre kennel och till att börja med importera ett par hundar, 2 hanar och 2 tikar tänkte jag. Landet finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 540
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Hej! Vid vilken ålder tycker ni att det är lämpligt att gå en valpkurs? När är de för gamla för att gå en sådan kurs? :confused:
Svar
4
· Visningar
650
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig! Ligger den fel får admin gärna flytta den! Jag söker en app som gör ljud för att få ex hunden att...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Hej! Jag tänkte höra med er hundägare vars hundar som gått på eliminitionsdiet, när märkte ni av resultat till det bättre eller sämre?
Svar
11
· Visningar
1 076
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 717
Övr. Hund Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 064
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Behöver tips :) Hjälper till med en fyra månader liten valp, som anser att minsta lilla drag i kopplet, oavsett riktning på "draget"...
Svar
12
· Visningar
3 191
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Har 1 st rottweiler på 5 år massor av allergier just foderallergier så är det Majs, vete , och nötkött Dessutom har han förunklar och...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i...
Svar
4
· Visningar
1 093
Övr. Hund Vad innebär det? Sonen fick väja för en hund som rusade rätt över vägen i morse. När han försökte klara hunden så for han av vägen och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 478
Övr. Hund hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i...
2
Svar
31
· Visningar
2 244
Senast: Tjôta
·
Övr. Hund Hej! Jag skaffade min första hund (en bruksschäfer) i februari förra året. Idén var att hobbyträna då jag inte själv hade någon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 479
Senast: Miao
·
Övr. Hund Helfodervärd är väl att man har hunden som sin, men uppfödaren har kvar avelsrätten och har hunden hos sig för betäckning osv? Eller...
Svar
3
· Visningar
8 094
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Hej, hoppas detta är tillåtet. Röntgade min 14 månader gamla schäferhane i tisdags. Har frenetiskt uppdaterat SKK Hunddata var och...
2
Svar
20
· Visningar
5 061
Hundhälsa Är det någon som har erfarenheter av en hund med diabetes? Min ena fick diagnos idag. Vi ska påbörja behandling asap.
2
Svar
22
· Visningar
5 048
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Har en rottweiler på ett år som inte känns helt hundra. För ca två månader sedan började han kissa extremt mycket, både inne och ute...
Svar
11
· Visningar
14 377
Senast: Skogstokig
·
Övr. Hund Skulle klippa klorna nu ikväll och märkte att ena klon gått av, hon verkar inte ha ont men jag har ingen aning om när detta kan ha hänt...
2
Svar
21
· Visningar
8 682
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för ras; Sheltie. Vi har kontakt med två kennlar som verkar bra, och båda planerar valpar inom närmaste halvåret. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 874
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Så, nu vill jag reda ut det här en gång för alla! Jag lärde mig när jag var liten att det hette sterilisera på tikar och kastrera på...
Svar
13
· Visningar
2 971
Senast: Nenyah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp