Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hästförsäkringar har jag ju koll på. Men hur ser det ut på hundfronten? Var är era hundar försäkrade? Ni som fått använda... 2
Svar
27
· Visningar
2 602
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har haft hundgrindar och galler i min bil (Volvo V70). Hundarna har suttit ihop och kunnat legat utsträckta och sovit när de ligger...
Svar
15
· Visningar
1 602
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag har en liten fundering. Vi har ju nu en 12v valp hemma. Hon är ännu ej rumsren, så det kan hända en olycka inne ibland om inte...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Jenka
·
Hundträning Vi satt ett gäng och fikade utanför hundklubben när de kom en ny kille dit som skulle träna skydd. So far so good, han som är ansvarig... 2
Svar
27
· Visningar
9 968
Senast: Swat
·
Övr. Hund Jag undrar hur ett eventuellt hundbett kan se ut om man blir biten av en hund i rottweiler storlek. Hur ser betten ut tror ni? Det...
Svar
12
· Visningar
1 752
Senast: Muninn
·
Övr. Hund Nu är det dags för whippet nr 3 i familjen :love: Fantasin är dock på minus, vi kommer inte på något bra namn till nya lilla killen...
Svar
7
· Visningar
3 544
Senast: Kazaam
·
Övr. Hund Jag har en snäll glad lite sprallig men oftast väldigt lydig hund på ca 35kg hon går oftast lös (kopplas vid osäkra hund och barn möten... 2
Svar
22
· Visningar
2 513
Senast: Atalantha
·
A
Övr. Hund Vad tycker ni om att en del människor använder sig av denna utrustningen . http://195.149.144.149/images/60/6000447705.jpg Denna...
Svar
14
· Visningar
2 452
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Det börjar närma sig kurspremiär för mig och Loppan. Vi ska gå några privat lektioner innan då vi har problem med andra hundar vilket...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Vi vill gå viltspårskurs med vår RR, fick tips från instruktören på vår valpkurs om att gå hos spaniel-/retriverklubb. Har kollat SSRK...
Svar
10
· Visningar
1 633
Senast: hundar
·
Övr. Hund Idag insåg jag att sommaren var här och folk badar och alltså är mitt favoritställe att promenera på förstört... Vi äger visserligen... 2
Svar
26
· Visningar
2 687
Senast: Inte_Ung
·
C
Övr. Hund Nu var det länge sen Bosson hade en egen tråd och så har jag så många bilder jag vill visa, så här kommer den: Bossons bildtråd från...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: Narcissa
·
M
Övr. Hund Skulle vilja se era valphage och valplåda! Alla, upp med bilder nu!:) Har själv ingen hund, så kan ej visa:(
Svar
11
· Visningar
8 559
Senast: Josssefine
·
Hundavel & Ras Vi har funderat nu ett tag på att skaffa en hund till, och funderar då på en jack russel eller nån jack russelblandning. Nu har vi ju... 2
Svar
21
· Visningar
2 758
Senast: katie
·
Hundavel & Ras Intressant artikel: http://www.jaktojagare.se/se/article.php?id=426052 Skrämmande läsning...
Svar
9
· Visningar
1 772
Senast: Emboella
·
Hundavel & Ras Har en osäker liten individ som skäller en del. lydig och sällskaplig annars. Han är 8 år. Är det dumt att skaffa en till hund? Isåfall... 2
Svar
22
· Visningar
2 480
J
Övr. Hund Jag blir så fundersam över vad folk tänker när de skaffar hund. Har hört så många sista tiden som köper stor hund för att de hört att de... 2
Svar
23
· Visningar
2 118
C
Övr. Hund Liten undran. En hund som är bra i övrigt för utställning men som fattas 2-3 tänder, hur mkt påverkar det tror ni? (resultatmässigt för...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Jag har ett (mycket) avvikande kommando för framförgåendet, när säger man till om det? Just innan momentet eller redan före start?
Svar
9
· Visningar
1 327
Senast: squarepants
·
Hundavel & Ras Som i Danmark, vad händer med hundarna? Får de som redan finns i landet dispens livet ut, men inga nya får införskaffas, eller ska alla...
Svar
6
· Visningar
1 196
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur