Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår hund blev igår attackerad av en lös hund när mamma var ute och cycklade med henne. Hunden låg lös på en gräsmatta och rusade ut på...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Lager
·
P
Hundhälsa Nu ska jag ge mig in på hundsidan igen efter många års frånvaro! Min förra hund fick somna in sommaren 2003 och jag har varit utan hund... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 012
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Jag har en fundering på om inte det vore en mycket god ide att spela in vår dörrklockas signal och sedan spela upp den 100 ggr om dagen...
Svar
9
· Visningar
1 281
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Min Jack russell äter avföring. Någon som ha tipps på hur jag kan få honom att sluta? Och vad det kan bero på?
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund För något år sedan så nådde ryktet mitt öra att det numera är förbjudet även för ledarhundar (egentligen rör det väl tjänstehundar i...
Svar
11
· Visningar
3 320
Senast: Disen
·
Hundhälsa ...för att se om mamma och pappa får ha kvar sin älskade hund i sommar eller om vi får ta bort henne direkt. :( Min lilla omplacering...
Svar
5
· Visningar
1 137
·
M
Övr. Hund Vi har en 4 årig tik, blandning mellan Soft coated wheaten terrier och Rhodesion Ridgeback. Hon är hur go som helst, en riktigt lat hund...
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: moontje
·
Övr. Hund Eller: Friskt vågat hälften vunnet?! Fick igår ett samtal från en för mej helt okänd person. Om någon fotograferat mej under detta... 2
Svar
27
· Visningar
3 006
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Slog mig idag när jag stod och mockade att det egentligen är ett under att stackars Viktor inte springer i cirklar med ögonen rullande i...
Svar
10
· Visningar
1 388
·
Hundavel & Ras kanske redan finns en tråd? Men jag hittade iallafall ingen. Detta är första gången jag är inne på hund, är ju annars bara inne på häst...
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: Duvan
·
V
Övr. Hund Hoppas att det finns någon på buke som har för vana att använda klövjeväskor på sina hundar som kan tycka lite ;) Fick hem...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Vanillie
·
F
Hundhälsa I dagens läge möter man allt för många hundägare med noll koll på sina hundar. Man får ofta möta lösspingande hundar som ska fram och... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 004
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Nu börjar det bli lite jobbigt med folk/barn som rusar fram mot valpen för att klappa - Igår var vi ute på en skön promenad i... 2
Svar
32
· Visningar
3 723
Senast: Is
·
Övr. Hund Ang ett beslut om en hund. Lite bakgrund: Jag har två BCs, tränar mycket aktivt inom vallning. En gammal hanhund(omplacering från...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Egentligen har den här tråden ingenting med hundar att göra, men jag lägger den här som en ytterligare påminnelse att aldrig lämna...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Disen
·
Hundhälsa Ni som kastrerat eran tik i Läckeby, Kalmar eller i Nybro. Vad är era erfarenheter av det? Behöver svar snabbt....
Svar
3
· Visningar
865
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Kan det vara något? Jag går i hundköpartankar och hade ingen aning om vilket getingbo det är med blandraser nu för tiden. För 20 år... 2 3
Svar
57
· Visningar
13 003
Senast: FannyN
·
Hundavel & Ras Ja här är ännu en sådan tråd... Har insett att jag behöver komplettera vår familj med en tränings och tävlings kompis till mig då m...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: Modig_Korn
·
G
Hundträning Vad kan jag hitta på för olika saker för att höja självförtroendet på en hane som blivit "attackerad" jag vet inte hur många gånger? Vi...
Svar
4
· Visningar
1 408
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Vad har ni för storlek på eran amstaff, med mer. tex täcken (reflex) halsband och koppel. Allt från valp till vuxen. 2
Svar
20
· Visningar
20 971
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka