Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en ständig diskussion med mitt ex eftersom jag vill kastrera hunden vi har delad vårdnad om. Han äger hunden och vill att den har...
Svar
10
· Visningar
8 013
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Jag blir TOKIG!!!!!! J'vla schaferavlande amerikaner som inte kan sluta forsoka uppfostra mig och behandlar mig som mindre...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Min tjej har ganska länge gått och "fnyst" då och då, men det har aldrig varit något allvarligt. Har inte tyckt att det stämt in i...
Svar
18
· Visningar
7 240
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Vilka är de vanligaste som används i lydnad. Jag känner till d.k som betyder dubbelkommando. Ska skriva på bevakningslydnad och har...
Svar
4
· Visningar
1 170
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Jag letar efter ett speciellt utställningskoppel. Såg det på en inofficiell utställning i Vreta i mars (någon som vet vilken butik det...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga om det finns någon norrbottenspets ägare här? Som vill berätta om rasen? Har en bekant som kommit på att han ska ha en...
Svar
7
· Visningar
4 751
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag var på Malmö Internationella hundutställning i mars och köpte där ett riktigt fint läderkoppel. Jag minns inte alls vad för ställe...
Svar
15
· Visningar
2 201
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Min mamma har en ljus labrador 8 mån Hon hittar inget halsband som är bra. Halsbanden färgar pälsen grön eller svart. Hon har köpt... 2
Svar
27
· Visningar
3 341
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund Jag försöker lära min hund att komma in och ställa sig fot vid sidan. Men det är väldigt svårt då han har fruktansvärt dåligt...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: hastflicka
·
B
Hundhälsa min tio månader gamla amstaff hamnade precis i bråk i hundgården, han blev biten av sin bror, som inte heller var kastrerad ( men ibland... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 987
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en hund i min närhet som frenetiskt slickar sin matte var han än kommer åt. Om han inte blir tillsagd kan han hålla på i flera...
Svar
5
· Visningar
9 093
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska få min valp snart och uppfödaren ska välja vilken jag ska få så jag har inte tänkt så mycket på det men idag sa hon att jag kan...
Svar
14
· Visningar
2 810
Senast: Lager
·
Övr. Hund Bara ett par veckor kvar nu till att en sån här liten en kommer hem till oss::laugh... 2
Svar
27
· Visningar
5 689
Senast: Annie_92
·
L
Övr. Hund Du/Ni som har vakthund, hund som är avlad att vakta. Om det skulle komma in någon på gården / i huset och ni inte var hemma, hunden... 2
Svar
33
· Visningar
4 999
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tycker hon är skitduktig. :) http://www.youtube.com/watch?v=Sn3VghnNEpc&feature=player_embedded 2
Svar
21
· Visningar
2 500
Senast: hastflicka
·
G
Hundavel & Ras Grannen har en liten hundvalp som är 10 dagar som inte får i sig tillräckligt från sin mamma. Valpen får nu getmjölk varannan timme. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Jag har precis köpt och "installerat" begagnade jeppegrindar. Fick med två hänglås men fattar banne mig inte hur sjutton jag ska kunna...
Svar
2
· Visningar
2 474
Senast: Migo
·
Övr. Hund Detta är en tråd för att ventilera dagens händelse lite bara. Hjärtat är fortfarande i halsgropen efter två obehagliga hundmöten för en...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Jag försöker hitta någon slags avdelare till bagaget i en Ford mondeo -02a. Lastgaller har vi mellan bagaget och baksäterna. Det jag...
Svar
1
· Visningar
1 481
Hundavel & Ras Hittade den här artikeln, där hunden räddade sin ägare från våldtäkt... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 175
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka