Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bara lite nyfiken på hur lång tid det brukar ta innan SKK lägger in MH-beskrivningar på hunddata? Ja, jag är född otålig :D
Svar
4
· Visningar
939
Övr. Hund Här omkring springer de hundar lösa ganska så ofta. Vi känner igen de olika hundarna och återbördar dem till ägaren. Men det har hänt...
Svar
5
· Visningar
3 313
Övr. Hund Igår började Vilda få värkar och efter ett tag förstod vi att det inte riktigt stod rätt till. Åkte in till djursjukhuset och efter...
Svar
13
· Visningar
1 731
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Är så glad över min gosse så det är inte klokt! Är så stolt över honom. Han har verkligen utvecklats och blivit en helt underbar hund... 2
Svar
22
· Visningar
2 029
Hundhälsa Går det? Alltså få ut livförsäkringen men ha kvar en (begränsad?) veterinärförsäkring? Hur fungerar det i såfall? Har försökt söka, men...
Svar
14
· Visningar
1 884
Senast: paradox
·
Hundhälsa Är Betapred man får utskrivet till hundar samma tabletter som man får som människa eller är det olika styrkor? Någon som vet? 2
Svar
24
· Visningar
19 055
Senast: petra_el
·
L
Övr. Hund Min bästa kompis skaffade för snart ett halvår sedan en omplacerad rottweilertik som nu är ca 9 månader. De förra ägarna skämde bort...
Svar
7
· Visningar
1 672
Senast: LillaVirus
·
G
Övr. Hund Är folk överlag väldigt kassa på att förstå sig på hundspråk? Eller har jag bara otur som träffar på nonchalanta och okunniga människor... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 646
Hundhälsa Nu ska man ju inte avmaska sin hund 1gång per år utan bara när man ser att den har mask.. Vad gäller vid valpar under 8v??
Svar
5
· Visningar
1 614
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Är det någon som har liknande erfarenheter? Frågar åt en kompis som just fått besked om diskbråck i nacken. Osäker på vilka kotor det...
Svar
2
· Visningar
1 441
Senast: Kirie
·
Övr. Hund Ja rubriken sammanfattar nog ganska bra min tik just nu. Hon har alltid varit väldigt noga med förarkontakt och alltid tittat mig i... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 680
Övr. Hund Hur dåligt skulle en malmute som inte få dra må egentligen? Vad skulle man tvingas aktivera den med istället? Och hur klarar den den...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: bigwig
·
Hundhälsa Varje år blir jag lika trött. Trots att jag fått 8 % till i bonus då jag inte använt min försäkring, har delen för vet.vård höjts med... 2
Svar
27
· Visningar
2 936
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Bara kände att det skulle vara kul att få höra vad ni anser. För och nackdelar med att ha en hund och fler hundar. Varför ni valt just... 2
Svar
20
· Visningar
2 121
Senast: Miss Noora
·
Hundavel & Ras Skulle vilja veta lite mer om denna rasen och prata med någon som har den. har provat sök funktionen men hittade inget, någon här som...
Svar
12
· Visningar
2 411
Senast: diabla
·
Övr. Hund min lilla Dino Visst är han söt :love:
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Förmodligen kommer vi aldrig ut på något tävlande eftersom jag inte har nerver för sånt men om vi i alla fall skulle vilja. Vad får jag...
Svar
16
· Visningar
1 257
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Har någon mer läst Apotekes tidning, nr 1, 2010? Där finns ett stort reportage om vårdhundar. Först en sida som handlar om staffen...
Svar
3
· Visningar
1 511
Senast: Galathea
·
Hundhälsa Foderfråga igen... Ras: Tibetansk terrier, snart 6 år. Problem: Äter inte, eller äter iaf väldigt dåligt. Ska byta foder hur...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: Priscilla
·
H
Övr. Hund Ni som har hundarna försäkrade ÖVER inköps priset. När sätter ni stop o inte höjer försäkringen mer. Vad är anledningen till att ni då...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025