Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min gråhundstik gör vad som helst för fisk, fisk av alla sorter:d och jag undrar om hon kan ha någon form av vitaminbrist:confused: så...
Svar
9
· Visningar
3 418
Senast: heylan
·
Hundavel & Ras är det nån som vet vad golden rerievers har för aktionsradie? alltså hur långt ifrån arbetar dom från sin förare? sen skulle jag vilja...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: vallhund
·
N
  • Låst
Övr. Hund Hjälp oss hitta Emily! 7,5månad afghan, guld med svart mask. försvann igår (13:e jan) vid 14:00 i Hyllinge/Skåne. Sen dess har vi varit... 15 16 17
Svar
336
· Visningar
49 556
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Vad jag förstått så härjar det här i min stad,och även min hund har blivit drabbad av det. Men får dom en lindrigare typ av det när...
Svar
4
· Visningar
1 775
Senast: emlem
·
Övr. Hund med ben,kan man ge vovven det:confused:
Svar
12
· Visningar
2 009
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag har en amstaff hane på 15 veckor och målet är att han ska kunna leka/umgås med andra hundar, men inte totalt tappa fokus så fort han...
Svar
1
· Visningar
821
Hundavel & Ras Har äntligen fått tummen ur och MH:at lille fluffet! För intresserade: Fluff= Japansk spets, kastrerad hane, 25 månader. 1.a...
Svar
2
· Visningar
994
Hundhälsa Är det farligt för en hund att svälja ett tuggummi? Vad kan man göra om det händer?
Svar
4
· Visningar
1 498
Senast: Lager
·
Svar
3
· Visningar
1 635
Senast: koftena
·
Övr. Hund Är sugen på att börja ge färskfoder i kombination med Standardt Normal. Vilket kan tänkas passa bäst rent näringsmässigt? Vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: hundar
·
Övr. Hund I hundlivet, men som ni inte skriver om här på buke, vad är det? I mitt fall är det kanske i första hand om en hund skadar sig mindre...
Svar
15
· Visningar
1 478
Senast: Fragile
·
D
Övr. Hund Jag behöver verkligen hjälp och råd om min tvååriga tiks beteende, då jag börjar känna mej mycket uppgiven i frågan. (förlåt för långt...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: Fiffi1
·
K
Hundhälsa Har tidigare skrivit en gammal tråd om min curly. Han har diagnoserad Artros i vänster has samt lindriga benpålagringar. Han röntgades...
Svar
3
· Visningar
898
·
Hundhälsa Schäfertiken är 8 år nu och har varit pigg som en pelikan - fram till för en månad sedan! Hela vintern har hon farit fram som en...
Svar
7
· Visningar
2 921
·
Hundhälsa Vad tror ni det är? Hämtade Mulle i fredags och med ett 2 timmar gammalt veterinärutlåtande UA och han var inte halt eller svullen...
Svar
7
· Visningar
1 456
L
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är såpass ny och läst alldeles för lite MH-resultat för att kunna uttala mig skulle jag vilja ha er hjälp... Hur...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Liiinda
·
A
Hundavel & Ras hejj.. min familj funderar på att skaffa hund.. jag har tittat lite på spaniel's och fastnat lite för coker spaniel. ev. engelsk...
Svar
15
· Visningar
2 330
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hej! Jag har lite funderingar och skulle vilja ha lite tips och råd.. Jag har en RR-tik på 11 mån och en kastr. hane RR/Labrador på...
Svar
12
· Visningar
1 203
H
Hundavel & Ras Har både tik och hane själv så hundarna känner varandra väl. Tiken är ganska låg i rang och står stadigt och viker svans då hanen hoppar... 2
Svar
22
· Visningar
10 665
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Är på vippen att skaffa valp, efter mycket sökande har jag valt uppfödare och tiken är parad. Så nu väntar jag spänt. :banana: Läser... 2
Svar
26
· Visningar
2 625
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka