Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag undrar hur många gånger man parar en hund under ett löp?
Svar
7
· Visningar
1 987
Senast: Haxa
·
C
Hundavel & Ras Hej alla! Är det någon som vet hur en tik reagerar efter den fått abortspruta. Jag har en liten hund 3 år gammal som tyvärr blivit...
Svar
12
· Visningar
1 834
Senast: Carrop
·
Övr. Hund Satt och kollade på hundannonser i går kvälls. Inte för att jag ska ha någon mer just nu men så småningom ska det bli en till. Men vad... 2
Svar
27
· Visningar
3 627
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Mina hundar har hittat en ny passion. Grönsaker :idea: Jag kan sitta och äta i princip vad som helst i soffan, inget tigg alls! Men nu... 2
Svar
34
· Visningar
4 415
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hej:) Jag skulle gärna vilja höra lite mer om irländsk setter, gordon setter, flatcoated retriever, hovawart. Tex vilket temprament... 2
Svar
25
· Visningar
2 124
Övr. Hund Jag har aldrig behövt ha hundvakt eller dagmatte till min hund eftersom det alltid löst sig med hundpassning inom familj, vänner eller...
Svar
15
· Visningar
3 861
Hundavel & Ras Dvs ingen sk utställningsavlad fjompig räkstjärt. Jag älskar mina två dvärgpudlar, väldigt behändiga och roliga att jobba med (smarta... 2 3
Svar
55
· Visningar
9 345
Senast: Lupin
·
Övr. Hund jag sitter hundvakt åt en cavallier/pudel mix som är fyra år gammal ca 5 dagar i veckan. jag har henne under dagarna ibland 7 timmar per... 2
Svar
24
· Visningar
6 196
Senast: diabla
·
A
Hundavel & Ras cooker spaniel? norsk lundehund? tibetansk spaniel/papillon ? sheltie ? nån annan ? jag vill ha en kelig busig hund som helst...
Svar
12
· Visningar
4 639
Övr. Hund Jag var på hundrelaterad utbildning igår och träffade där en kvinna från Åhus. Hon hade gått instruktörutbildningar för en känd man i...
Svar
15
· Visningar
1 809
Senast: Disen
·
Övr. Hund I dag på klubben kom vi att diskutera hundar som drar på rådjur osv. Som alla vet så får inte hundarna gå lösa i skogen vid denna årstid... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 025
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Är det någon som adopterat hund av dem? Erfarenheter? Är lite nyfiken på hur deras avtal mm fungerar, och om det är en seriös...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Migo
·
Övr. Hund Någon här som har med hunden när ni rider? Vid vilken ålder (på hunden) började ni? Hur bra lydnad hade ni då? Märkte/märker ni...
Svar
17
· Visningar
1 347
Senast: Kira
·
S
Övr. Hund Min första kyss: Min första vänstersmocka: Min första högersmocka: Jag var bara en enda stor nostryffel: Ondskan...
Svar
11
· Visningar
4 544
Senast: angelwings
·
Svar
6
· Visningar
1 496
Senast: koftena
·
Hundhälsa Nu behöver jag hjälp av de kunniga på Buke. :) Jag och min familj köpte en hund för snart 2 månader sen. Omplaceringshund från kenneln...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: angelwings
·
X
Hundhälsa Min hund har alltid varit lagom tjock men för några månader sen så börja han smalna av rätt reällt. Man känner alla revben o han får...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: xwars
·
G
Övr. Hund Nu börjar momenten sitta för mig och lilltiken i lydnaden, så det börjar bli dags att ut och tävla. Men jag kan för min värld inte...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: paradox
·
N
Hundavel & Ras Hej! Har ett stort problem med min tik. Vi fick tyvärr göra kejsarsnitt för det var bara en valp som klarade sig. Han är redigt stor...
Svar
4
· Visningar
4 637
Senast: Grana
·
A
Övr. Hund älskar både jag och hunden :love: Men jag är mer för handkommandon vilket vovven också verkar vara. Är det nödvändigt att lägga på...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025