Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har under de senaste dagarna uppmärksammat en förändring i huden på min ena hund. Det började väldigt vagt men idag syns det väldigt...
Svar
8
· Visningar
18 889
Senast: Swat
·
F
Övr. Hund Jag planerar att skaffa hund och vill förstås veta vad detta isåfall kommer kosta mig. Hur mycket lägger ni ut på era hundar varje... 2
Svar
25
· Visningar
4 173
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag kan inte ha min hund lös i dagsläget då hon drar efter vilt och då inte går att bryta(ja jag jobbar på problemet). Men hon behöver... 2
Svar
30
· Visningar
5 091
Senast: soffa
·
L
Hundhälsa En bekant har en hund.. Vi upplever henne som vaktande. Hon kan tex leka med en gubbe, bekantens styvfarsa, som hon känt sen hon...
Svar
1
· Visningar
782
M
Övr. Hund Jag har velat skaffa hund ända sen jag var gammal nog att fatta vad en hund va för något. Nu har jag hittat en valp som är leveransklar... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 308
Senast: Tibra
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av dessa tre olika raser? Dela gärna med er:) Jag har läst att bullmastiffs medel livslängd är ca 5 år...
Svar
12
· Visningar
3 462
Senast: Berin
·
Övr. Hund Ja vad gör man då? Vi ensamtränade vår hund ordentligt när vi fick hem henne, det gick bra. Enstaka gånger hittade hon på något bus... 2
Svar
30
· Visningar
8 540
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Det här är en film på min mammas finska lapphund Barras som jag skopat ihop idag. En film då han var unghund (idag 4 år) Det är i...
Svar
6
· Visningar
947
Senast: Tibra
·
Övr. Hund Jag sitter och reflekterar lite över vad någon som sa i line_ns tråd. Jag lämnar min valp i stallet när jag rider 2-3 hästar i det...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: muppia
·
Övr. Hund För lite mer än ett år sedan hämtade vi hem vår lilla BC valp. Min och sambons första gemensamma hund. Kanske ett dåligt rasval tänker... 2
Svar
38
· Visningar
3 478
Senast: Trani
·
S
Övr. Hund Lite som dem andra trådarna....Skriv dina favorit hundnamn...långa eller korta..bara skriv :P 2 3
Svar
53
· Visningar
18 811
Senast: _Amazing_
·
D
Hundhälsa Min lilla debbie kliar sig (sedan december) och det har blivit tre kala fläckar på hennes päls. På två av fläckarna har hon något sorts...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: DebbieBlue
·
G
Hundhälsa Någon här inne som har haft samma problem? En av våra hundar va ute på en olycka i helgen och trillade ner från ett hinder och vred...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Miao
·
J
Hundhälsa Nu vet inte jag om en tråd redan finns med min fundering, men hittade dock ingen. Finns den så länka gärna till den :p Jag har iaf... 2
Svar
21
· Visningar
13 145
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu har min valp blivit bättre med inkallning men det är fortfarande en hel del jobb kvar. (Tack Swat som gav mig tipset som fungerade...
Svar
18
· Visningar
1 331
Senast: muppia
·
M
Hundhälsa Idag rök mina två hundar ihop över godis som låg på marken, det var första gången unga goldentiken Alice sa ifrån när min äldre...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: fijja
·
Övr. Hund Brukar för det mesta hålla mig i bakgrunden här på hund och inte skriva så mycket men idag kan jag inte låta bli. För första gången så...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Baddy96
·
Hundavel & Ras En kompis chockade mig imorse när hon ringde o glatt berättade att hon o hennes sambo funderade på att skaffa hund igen. Dom (hon) hade...
Svar
18
· Visningar
3 925
Senast: Minnie
·
Övr. Hund loke har hela sitt liv varit en riktig betongskalle som inte lärt sig ett endaste dugg av sina misstag. jag har hyst stora tvivel kring...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet med valp med överbett eller underbett? 2mm är väl ganska lite (??) ändå så det kan rättas till menar jag..
Svar
9
· Visningar
11 149
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka