Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Låst
Hundavel & Ras Undrar lite över hur ni bukare ser på blandraser? Är det okej att blanda ihop vilka raser man känner för? Tycker ni vem som helst...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag sitter och kollar runt lite på nätet efter någon som kanske kan rasta mina hundar någon gång i veckan. Det verkar inte finnas så...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: angelwings
·
A
Övr. Hund Alla hundägare tycker ju att just deras vovve är underbar(verkar det som ;) ). men finns det någon som rent av tycker sin hund är jobbig... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 810
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Vi har en 1-årig tibetansk terrier i familjen. Långhårig. Vilket är ... lite opraktiskt denna årstid. Vi bor på landet, hästgård, och...
Svar
9
· Visningar
2 321
Senast: escodobe
·
L
Hundhälsa nu har min stora kärlek,min bästa vän,mitt barn Laika somnat in för gott.hon somnade in väldigt lugnt och fint enligt min familj som var...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: petra_el
·
Hundavel & Ras Har läst att en del målar lite nagellack på ryggen på valpar som ser lika dana ut (alltså 1 av dem) så man kan skilja dem åt. Men då... 2
Svar
24
· Visningar
3 214
Senast: Dandylinn
·
Hundträning Jag könner mig ganska löjlig för jag gick och köpte en clicker för någon dag sedan. Trodde aldrig jag skulle göra de! Men men nu är det...
Svar
13
· Visningar
2 299
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, hur fungerade det när ni tog in den/de nya individerna i familjen? Hur accepterade de "gamla...
Svar
18
· Visningar
12 096
Hundhälsa Nu står det alltså i aftonbladet att torrfoder kan göra hundar sjuka och förkorta livslängden med 3 år. Länk till texten...
Svar
9
· Visningar
2 342
C
Hundavel & Ras Hej, jag sitter här och har funderat och funderat och googlat på allt från himmel och jord, och funderade på ett namn som är ledigt...
Svar
1
· Visningar
1 729
Senast: Smulis
·
L
Hundhälsa som jag tidigare har skrivit kommer min underbara själsfrände få somna in i morgon pga av en tumör i näshålan. allting har gått så fort...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Ja, inte lider han brist på mat i alla fall, den lille :D Mini gillar sin lilla grå kompis och spenderar ganska mycket...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: mimmipigg
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om programmet den unika hunden på kunskapskanalen ?? Tycker det var väldigt intressant. Kan ni hålla med om att...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: vallhund
·
L
Hundhälsa min hund har under en tid drabbats av något som veterinären trott var noskvalster men i går,efter att de sövt ner henne och gjort en...
Svar
9
· Visningar
12 734
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund Hejsan. Har ett problem med min 5 månader gammla valp som ännu inte är rumsren. Bor uppe i norrland där det fortfarande är full...
Svar
4
· Visningar
4 728
Senast: Swat
·
Övr. Hund Min hund är oftast kul att jobba med och passar mig perfekt. Hon kan i princip alla moment i lydnadsklass 1 och vi tränar även en hel...
Svar
12
· Visningar
978
Senast: paradox
·
Hundhälsa Min hund beter sig skumt, har en vet-tid på måndag men måste få höra vad andra tror. För en månad sen låg hon på köksgolvet när jag...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: citron
·
Övr. Hund Någon som läst artikeln i dag. En rottweiler skall ha bitit ett barn. Någon som har artikeln ? Jag hörde detta av en polare. 2
Svar
21
· Visningar
2 785
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Det finns ju en uppsjö med torrfoder och jag letar efter dem som har bara EN proteinkälla. Vad finns det för några? Fick reda av...
Svar
12
· Visningar
1 593
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Jag ska fixa en löplina hos mina föräldrar och behöver tips om hur man ska bygga, vad för material som är bäst och var man köper det...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31