Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Igår när jag var ute och rastade mina hundar hände följande; Vi mötte först en liten hund, jag kommenderade min stora hund att ligga och...
Svar
10
· Visningar
4 855
Senast: Lager
·
Hundhälsa Idag började Viltspårkursen - JÄTTEroligt och intressant och inspirerande! Men vi använde inte rådjursklöv, som jag är van vid, utan...
Svar
4
· Visningar
5 379
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Min gammelman (13-årig Cairnterrier) har börjat fnysa och dra luft snabbt in och ut genom näsan, som om det är något där inne som...
Svar
3
· Visningar
1 976
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Åter igen en sån där "vad ska jag ha för ras tråd" och jag hoppas ni vill vara snälla och har tid och lust att hjälpa mig med vilka... 2
Svar
37
· Visningar
2 755
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Jag är helt vilse i hundjungeln och behöver hjälp då det känns som att alla raser bara blir en himla röra. Jag har aldrig haft hund... 2 3
Svar
45
· Visningar
13 419
Senast: moset
·
H
Hundhälsa Är det nån som haft liknande problem? Min papillon tik på 3,5 år kissar inne på nätterna. Det är som om hon inte kan hålla sig...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu har jag mött en hel del småhundsägare som har noll respekt för omgivningen på kort tid. De verkar tinat fram nu då snön börjar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 356
Senast: Berin
·
Övr. Hund Måste få berätta vad som hände här för en liten stund sedan. Jag va iväg med Nowa och kom på att ja inte hade ngra godisar med mej...
Svar
12
· Visningar
1 866
Senast: hundar
·
Hundhälsa Vår hund håller på att bli galen och vi likaså. Han har slickat upp ett våteksem på rumpan och har blivit rakad där hos veterinären...
Svar
6
· Visningar
2 930
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund :crazy: Träffade på en kvinna idag, som ville para sin cocker med min hund. Sa då att nä, han är kastrerad, och även om han inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 653
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hejsan. Jag går i nian och ska börja gymnasium till hösten. Jag har sökt till omvårdnad och jag fick reda på igår att jag kom...
Svar
8
· Visningar
3 266
Senast: Turali
·
Hundhälsa En av hundägarna i mitt villområde låter sin schäfer stå ute på balkongen (ca. 2*2m) hela eftermiddagen och kvällen. Den stackaren...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Tahari
·
Övr. Hund Behöver lite råd... Har en bekant som flyttar till annat ort pga jobb. Denna har en hund som absolut inte kan vara ensam då hunden...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Frågar åt min mamma som har börjat få problem med sin tik. Egentligen är jag inte så jätteinsatt då vi bor väldigt långt ifrån varann...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det? Mot fästingar alltså?
Svar
15
· Visningar
2 406
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund fel fel fel Skulle lägga in en bild och det funkar inte! 2
Svar
34
· Visningar
3 247
Senast: Melli
·
Hundhälsa Min veterinär skrev ut Metacam åt min hund idag, då han är lite hängig och inte sig själv och vi inte hittar någon orsak. Men Metacam är... 2
Svar
20
· Visningar
19 106
Senast: Zantha
·
M
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa hund, men nu är det ju så att jag bor i Östersund och hunden är i Skellefteå, 46.4 mil bort... Är det för...
Svar
15
· Visningar
1 269
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Någon som vet hur länge man bör vänta med att bada/schamponera hunden efter att man satt på Exspot?
Svar
10
· Visningar
1 480
Hundhälsa Inte ur ålderssynvinkel nu, utan mer med tanke på värme/kyla. Kan man låta fyrbeningarna bada redan nu, trots att det är iskallt i...
Svar
10
· Visningar
1 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka