Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och sambon planerar en kortsemester till Öland i sommar, hunden kommer då få följa med. Inget är dock bestämt ännu, men vi spånar... 2
Svar
22
· Visningar
6 796
Senast: Flash5
·
Övr. Hund Jag ska snart (äntligen) skaffa egen valp!:D Golden:love: Och som nybliven singel som tycker det är lite ensamt att sova själv... så... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 153
Övr. Hund Just nu har min cockerspaniel bara en tygbur när han åker i bilen men jag vill ha en stålbur till honom. Mätte honom nu och han är 55...
Svar
1
· Visningar
6 544
Senast: Duvan
·
I
Hundhälsa Ja hur sjutton gör man det?? Igår opererades min 12åriga am.cockertik för livmoderinflammation. Hon var lugn och stilla igår kväll och...
Svar
8
· Visningar
4 931
Övr. Hund Verkar ju bli allt populärare..hiss eller diss? http://www.youtube.com/watch?v=7w4t9iArc7U&feature=related 2
Svar
21
· Visningar
3 372
S
Hundhälsa Hejsan. Är det någon som kanske vet något om en typ av anfall. Vår Moa 2 1/2 år har haft ett par anfall 3-4 de senare 1 1/2 året... 2
Svar
23
· Visningar
2 827
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej min hund har haft problem med sin mage en han var valp han tål inga starka maträtter eller nått sånt han har just nu låter hans...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Hej. Någon som kan hjälpa mig med vart jag kan hitta information om vad som gäller när en hund har blivit förlagd med koppel och...
Svar
12
· Visningar
2 217
Senast: Hyacinth
·
Hundavel & Ras Ja, är det någon som vet vad en sådan på en hanhund går loss på? Kliniken jag beställde den på visste inte då det inte hörde till...
Svar
13
· Visningar
4 860
G
Hundhälsa Min hund har under en väldigt lång tid nu spytt, allt hon ätit och allt vatten. Hon spyr även bara slem eftersom hon då inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 728
P
Övr. Hund Skriver under anonymt nik... Jag och sambon har ett par bekanta som bedriver kennel och blev erbjudna att ha en hund från dem på... 2
Svar
32
· Visningar
3 254
G
Övr. Hund Såå jag har längtat! Nu äntligen klaffar pusslet i livet och man har den tiden som behövs i valptiden. Det har varit väldigt...
Svar
3
· Visningar
803
S
Hundavel & Ras Jag har följt buke-hund ett tag nu och jag vill bara börja med att säga att man bli chockad över att det finns så kunniga människor som... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 938
Senast: Camigween
·
Övr. Hund Av en slump träffade vi Miikos bästis i skogen och dom fick leka nakenfisar för första gången i år! BILDBOMB!!!!! Först måste man...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Har märkt att vår lilla cockerpoo (6 kg) helt enkelt bara ÄLSKAR GDs :crazy: Ingen annan hundras gör honom så vild när han får synd på... 2
Svar
25
· Visningar
1 609
F
Hundavel & Ras jag älskar ju rasen Grand Danois, och jag vet ju att Merle är en icke godkänd färg. Men jag har även sett en annan färg som inte finns...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Varför har man flexikoppel i kombination med halti ? Ser det ganska ofta nu, senast i dag en liten terrier som sprang som en...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: Melli
·
J
Övr. Hund Jag har jättestora problem med min cockerspaniel hane som är tio månader.. Det enklaste sättet att beskriva honom på är schizofreni... 2 3
Svar
48
· Visningar
28 527
Senast: Duvan
·
Hundhälsa Jag har klippt av morrhåren på lille hunden :devil: Svårt att klippa runt på något sätt! Stackars min djurplågade hund Någon mer...
Svar
10
· Visningar
1 454
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Artikel om hennes o hennes makes sajt för att fursvunna husdjur skall hitta hem: http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article602652.ece
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: petra_el
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka