Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, vad gör man när hundfan ger en gråa hår? Nu är Piraya 14 månader, och blir nog tamigfan värre för var dag som går. Idag har hon...
Svar
16
· Visningar
1 535
Senast: Anneli
·
Övr. Hund Nu är dom här !!!! måste ju vara den ultimata hunden:rofl: Man kan ha den till allt !! Lydnad, vakt, jakt fårvallning m,m... 2
Svar
24
· Visningar
2 411
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Nu skulle jag vilja ha lite hjälp att fundera på varför vovve är så kliig... lite bakgrund: Nu, snart 7 månaders... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 018
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Artikel från Aftonbladet i dag.. De sex valparna dumpades ensamma i snön för att dö. Tre av dem räddades mirakulöst nog och...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: Atalantha
·
Hundavel & Ras Vill ha massa info om denna rasen :d Så bara ös på! Bilder hade oxå vatt kanoners! Någon som har en landseer här??
Svar
5
· Visningar
2 638
Senast: Casper
·
Övr. Hund Någon här med hund som är godkänd som eftersökshund? Och som anlitats vid eftersök? Vad krävs och hur vet man att hunden och föraren...
Svar
5
· Visningar
1 688
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Vilda förlöstes med kejsarsnitt imorse och fick åtta valpar. Men nu är hon vaken och livrädd för dom! Vad gör man? Kan man underlätta...
Svar
13
· Visningar
4 183
M
Hundhälsa Har funderat lite och undrar om min hund kan bli smittat nu när min dotter har fått vinterkräksjukan:confused: någon som vet det???
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Har märkt att här finns en del RR folk så tror och hoppas att jag kan få svar på min lilla undran här. Har en RR tik på 5 mån som...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Vet inte om en sådan här tråd gjorts förut men det vore kul om ni villa lägga in bilder på er och era fyrfotingar. Vilka likheter ser du...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: Bewildered
·
F
Hundhälsa Var iväg till vetten med min ungtik som efter löpet haft bruna flytningar i ungefär en vecka. Vetten svabbade och konstaterade en...
Svar
5
· Visningar
3 752
Senast: Equus
·
Övr. Hund Äntligen, efter fem års utredningar och slit! Kan ni se det jag ser? :laugh: Då Nu 2
Svar
21
· Visningar
2 702
Hundhälsa Nu går vi in i 8e veckan efter operationen och nu börjar vi även se framsteg. Han har fått utökat promenadtid till 20min och jag vågar...
Svar
8
· Visningar
1 163
Övr. Hund Efter åtta veckor allergitorrfoder så var det äntligen dags att det vanliga fodret :) Både hund och matte lika glad :d Det ska bli så...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Måste få berätta! Min lilla hund gör mig så stolt hela tiden. Han har aldrig tidigare fått följa med på ridturer, i början ville han...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Chili
·
Övr. Hund :( Stor besvikelse nu, vi skulle börja bevakningsträning med bägge hundarna i vår men det var för få ekipage denna gång också. Tidigast...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Fiffi1
·
B
Hundhälsa Har någon erfarenhet utav diskbråck på hund? Jag har en 2-årig hanhund som har ont någonstans. Veterinären misstänker diskbråck. De...
Svar
12
· Visningar
22 740
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Köpte hööks "bia" i höstas men de är redan slitna och känns platta, så det får bli nåt annat. Just bia-modellen var uppskattad av...
Svar
15
· Visningar
1 380
Övr. Hund Hunden ifråga är van vid att gå lös och få göra sina behov. Hur får man hunden att göra sina behov i koppel på promenad speciellt nr 2...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: semarii
·
Hundavel & Ras läste någon dagens metro? Min haka var nere vid knäna när jag läst artikeln. Nu lyckas jag inte hitta den på deras hemsida men det var...
Svar
8
· Visningar
1 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka