Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som alla vet är det första intrycket viktigt. SÅ nu vill jag ha in alla era upplevelser om första gången ni träffa er hund/valp eller om... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 969
Senast: Hannapirat
·
W
Hundavel & Ras Jag och sambon har länge funderat på att skaffa hund och nu känns det som att det är dags. Vi är båda förälskade i schnauzern :love: men... 2 3
Svar
55
· Visningar
17 087
L
Övr. Hund Min hund är 3 år och har blivit en bekväm prinsessa. Hon tycker inget är roligt någon längre stund,och visar det demonstrativt...
Svar
14
· Visningar
3 304
Senast: Atalantha
·
N
Övr. Hund det här är kanske en onödig fråga.. men vore kul å höra hur ni gör.. När ni ska ställa ut er valp, trimmar ni den inför den då (om...
Svar
5
· Visningar
977
A
Övr. Hund Har tänkt skaffa hund och börja med bruks. Mestadels skydds, spår och lydnad. Vad måste man veta/kunna innan man börjar? Vad måste...
Svar
3
· Visningar
1 035
Övr. Hund Min JRT tik har ett ganska udda beteende när vi träffar nya hundar! När hon ser en hund på avstånd viftar hon på svansen hoppar och...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Nagra av er har kanske minns oss - jag och min laskiga rottweilervalp :P Tack vare alla goda rad pa buke sa blev det tilltankta...
Svar
19
· Visningar
2 728
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur har ni lärt in det? Eftersom min hund är klickertränad tror han att han ska göra alla möjliga saker med konen.:crazy:
Svar
13
· Visningar
1 325
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Lite generellt, vad anser ni som att "vara hård" mot sin hund? Tycker ni det är bra metod att vara hård? Sen får man väl tolka hård... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 180
Senast: YorkWann
·
D
Hundhälsa Börjar med lite bakgrundsinfo: I April förra året skaffade jag min första hund, en blandras Hälleforshund/Gråhund/Jämthund, eftersom...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Danieln
·
Övr. Hund Hej! Vi har två pappilon, kastrerade hanar och en blandis tik på 9 månader. Det fungerar oftast bra men tiken totalbestämmer över...
Svar
7
· Visningar
3 000
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Nu när killen och jag ska flytta ihop är vi sugna på att skaffa hund! hans familj har en hund(dalmatin)en ouppfostrad sådan,dom... 2
Svar
27
· Visningar
2 139
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Onskar att jag haft mojlighet o filma.. men, men.. Idag har vi snostorm, och knapp som jag ar knallar jag ut o tar collien (mitt...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Bewildered
·
L
Hundhälsa Hej! Först vill jag bara säga att jag har planer på att ringa veterinär men har inte gjort det för annat folk har sagt att jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: LillJay
·
Hundhälsa Ska kastrera min lilltjej på måndag och funderar lite på hur lång tid det kommer att ta innan hon kan startas igen. Vet. menade först... 2
Svar
29
· Visningar
6 230
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Ja, många har berättat för mig genom åren, att det kommer att slå slint i huvudet på Benjamin. Det gör ju det på alla kamphundar i... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 653
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har en halvkombi, renault megane, stora hunden sitter i baksätet med säkerhetsbälte och lilla hunden i bur på golvet bakom...
Svar
8
· Visningar
1 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka