Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Hundhälsa hej min tik har nyligen löpt men har slutat och kom därför hem igen till mej och min hanhund "okastrerad" och hon e duschad flera gånger...
Svar
15
· Visningar
1 382
Hundhälsa Har knappt sovit efter nattens jobbpass - idag ska unge herr Weim röntgas och jag är toknervös. Jag har skjutit på det i en halv evighet... 2
Svar
35
· Visningar
2 729
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Min tik som nu är snart åtta månader har sedan en vecka tillbaks blivit enormt pipig och vankar omkring på kvällarna. Släpper man ut...
Svar
13
· Visningar
4 687
Senast: Brandgul
·
D
Hundhälsa Vet inte om det här ligger rätt nu, men får väl flytta på den i så fall ;) Min snart 3åriga sheltietik är otroligt fet! Hon väger 13kg...
Svar
16
· Visningar
2 527
Senast: Skogstroll
·
Q
Övr. Hund Hur är det nu egentligen? Om man köper en blandrasvalp, FÅR man försäkra den även fast veterinärintyget är äldre än 7 dagar? Vet att SKK...
Svar
17
· Visningar
2 989
Senast: TinyWiny
·
G
Övr. Hund Cerberus är min första hanhund, jag har alltid haft tikar förut. Han har varit, och är väl fortfarande, en väldigt trevlig hane. Han är...
Svar
6
· Visningar
2 361
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Men allvarligt, vad jag än testar så slutar inte min hund utan han vaktar mer och mer med skarpare och skarpare skall! Han skäller bara...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Lilltjejen ska kastreras imorgon vid tolv, men kom på att jag faktiskt inte vet om hon får äta innan eller ej :crazy:. Någon här som vet?
Svar
2
· Visningar
871
J
Hundhälsa Fick lämna min hund för övernattning och vidare kontroll i Uppsala idag när jag var in med henne... Hon spydde massvis imorse, och när...
Svar
8
· Visningar
1 003
·
Hundhälsa Ja det ser ut som min lille vovve har fått det( Vet att det är det). Ska till vet i morgon. Men under tiden hur ska vi göra för att...
Svar
6
· Visningar
9 270
·
L
Hundavel & Ras Jag har funderat på mycket på den rasen, dem jag har träffat har varit stabila och fruktansvärt lugna, knappt sagt ett ljud och dem...
Svar
2
· Visningar
962
Övr. Hund Har en varghund på 4 år som alltid varit glad och pigg. Hur som helst så tyckte jag att hon hade hög puls för några dagar sedan. När... 2
Svar
21
· Visningar
2 204
Senast: Melli
·
Övr. Hund Fick precis ett samtal från en tjej i skåne som hittat en bc. När hon ringde polisen och angav öronmärkningen hade de fått upp att det...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Vad ska normal vilopuls ligga på hos en irländsk varghund? Har försökt räkna men tycker det går fort och ojämt. Nu har ju hundar ojämn...
Svar
11
· Visningar
6 178
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Vi funderar på att kastrera våran 1 åriga hanhund. Vi har inte tänkt avla på honom för han är blandras och vill inte att han ska bli...
Svar
9
· Visningar
1 331
Senast: Tahari
·
Z
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=ttmmHrAA1vE&feature=player_embedded 2
Svar
22
· Visningar
2 525
Senast: Vicks
·
Hundhälsa Idag blev det bestämt. Nästa fredag får Harry somna in, och det känns som att mitt hjärta ska brista. Jag vet att det är rätt. Han lever...
Svar
19
· Visningar
6 073
Senast: Yeah
·
K
Hundavel & Ras Tog över en amstafftik som valp och denna skulle vara renrasig, men hade inga papper. Hmmm. Hon löpte första gången när hon var 5,5... 2
Svar
22
· Visningar
3 812
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Ja, hur gör man? Jag behöver få tips på hur ni andra har tränat för att få valpen att förstå att han ska hålla sig på ett behörigt...
Svar
12
· Visningar
1 414
Senast: fetange
·
Övr. Hund ... den här lille skitstöveln föddes! Jag minns så väl första gången jag var hos uppfödaren och skulle titta på de 4 små kräken... 2
Svar
35
· Visningar
2 940
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka