Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har min lilla hund med på jobbet nu och av den orsaken så tvingas jag rasta henne mitt inne i "smeten" i Stockholm. I morse på...
Svar
11
· Visningar
1 413
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, dom är ju 7 v och några dagar nu. Dom växer så det knakar, och är superaktiva! Deras små bissingar jobbar hårt, men tack och lov har... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
10 347
Senast: mooi
·
Övr. Hund Min dvärgpinscher smyger. :D Han är riktigt skillad och har verkligen utvecklat en riktigt bra teknik.* Är dvärgpinschern en...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund I måndags kom min älskade lilla Yoshi hem. Så som jag längtat efter min första röda Japanese chin, och nu ligger han här hemma och...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: FreeLou
·
Övr. Hund Jag är mycket intresserad av ämnet. Jag skulle vilja läsa mer om ny(max tio år gammal) sådan forskning gjord på hundar, inte varg...
Svar
11
· Visningar
1 591
A
Övr. Hund Vi har en ung finnstövare hemma, hane, 8 månader och en jämthund, hane på 6 år. Stövaren har börjat bära in sin egen avföring i...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: anni0001
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan hitta info om årets nybörjarhund i agility? Hade för mig att det fanns regler och så på sbks hemsida men...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Ja, herre min je.. Vart har tiden tagit vägen egentligen undrar jag? Det var ju bara nyss som de föddes liksom! I morgon blir... 2
Svar
20
· Visningar
2 149
Senast: Abova
·
Hundhälsa Hej! Vår nya hund är väldigt rädd för att klippa klorna, och därför behöver jag nu hjälp. Jag har nu, sedan jul, försökt vänja henne... 2
Svar
36
· Visningar
3 563
Senast: H_lena
·
Hundhälsa Hur ofta badar ni era hundar? Alltså i duschen/badkaret för att dom ska bli rena. Jag har nämligen en kompis som badar sina hundar 2-3... 2
Svar
35
· Visningar
4 926
G
Övr. Hund När jag läste tråden om hur resenärer vill att konduktören bemöter deras hundar så kom jag att tänka på det här med att låta folk hälsa... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 542
Senast: Priscilla
·
J
Hundhälsa Idag var jag på simning med min hund för första gången på djursjukhuset. Blev rekommenderad av veterinären att börja simma med honom... 2
Svar
20
· Visningar
1 987
Hundhälsa Jag har en hund med kvalsterallergi och tänkte bara kolla lite hur många andra sånna hundägare det finns här? Och kanske lite tips på... 2
Svar
21
· Visningar
20 801
Senast: Hjalti
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
2 022
Senast: Yrja
·
Övr. Hund När sambon kom hem från ladugårn imorse hade hunden bajsat inomhus, och han var väldigt lös i magen. Sambon har tagit bort samt...
Svar
7
· Visningar
5 643
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Någon som har nån idé? Tycker att vi har resten i ff skapligt, men sättandena är sega som tusan:( Har provat typ att sitta på...
Svar
4
· Visningar
2 608
Övr. Hund Hjälp mig att reda ut vad är det för skillnad mellan färskfoder och barf? Om man fodrar med ngt av dessa ger man då extra vitaminer? Och... 2
Svar
26
· Visningar
3 604
Senast: peace
·
Hundavel & Ras Jag har gått i hundtankar länge, och även om det inte än är aktuellt med hund så undrar jag om ni skulle kunna tipsa om lite raser som...
Svar
15
· Visningar
1 529
Senast: Grana
·
Övr. Hund Ja, det blev en liten konstig rubrik. Har en fråga som kändes lite för OT för 'Ibland tappar man hakan'tråden. Men i alla fall... 2
Svar
21
· Visningar
3 776
Senast: Pilot
·
A
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo har bott i Stockholm med våran tax i flera år och det har funkat kanon. Nu är det dock dags för min sambo att...
Svar
5
· Visningar
2 639
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka