Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hittade en katt utanför jobbet idag, systern sa att hon sett den ett par gånger dagarna innan. Han/hon var lite skygg till en början...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Jag söker jobb och har insett att om allt går vägen kommer jag att ha problem med mina katter. Jag har nämligen sökt till officer och...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: pandemonium
·
Övr. Katt Vår nya misse (2,5 år) har bara bott hos oss en vecka, så jag har överseende med att hon behöver tid att anpassa sig. Men hon har två...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Behöver lite råd här tack! Har ett litet problem...som egentligen är ganska stort för mig... Jag har ju precis skaffat en vuxen katt...
Svar
9
· Visningar
7 910
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Ja, hur får en vegetarian ihop det med utfodringen av katten? Jag är fusk-vegetarian, dvs jag äter vilt, fisk och skaldjur. Äter även...
Svar
7
· Visningar
1 964
Senast: Toya
·
Övr. Katt Hej! Min katt har helt plötsligt börjat tappa päls... och då menar jag inte att han tappar vinterpälsen, utan vissa områden är nästan...
Svar
15
· Visningar
36 640
Senast: lind_1
·
Övr. Katt När jag fick en av mina katter var hon tre år. Hon kissade inne, överallt men det visade sig att hon löpte och slutade helt när hon...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Jag avlivade min gamla tant i somras och funderar lite i banorna att skaffa en ny liten kattunge på sikt. När jag funderar i dessa...
Svar
10
· Visningar
2 124
Senast: cili
·
Övr. Katt Hej! Plötsligt är det så att vi ska prova att bli hem för ett par katter som bott hos grannen. De flyttade, och skulle ta katterna...
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: giowanna
·
Övr. Katt Har så länge tänkt skaffa katt men det blev aldrig av... Men nu äntligen får jag hem min misse nästa helg!! :bump: Jag velade fram o...
2
Svar
20
· Visningar
2 093
Senast: Misiaczek
·
Övr. Katt För lite mer än ett år sen flyttade jag ifrån min dåvarande sambo och fick då lämna kvar mina (våra) katter där, eftersom jag flyttade...
Svar
6
· Visningar
1 302
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Hejsan, Har en katt sedan tidigare (steriliserad hona ca 4år), och idag så fick min andra katt (kastrerad hane, ca 5år) som bott hos...
Svar
6
· Visningar
4 232
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Jag är ju egentligen en utpräglad Maine Coon människa, men nu på senare tid har jag blivit total Somalifrälst. Är det någon som kan...
Svar
2
· Visningar
1 082
Övr. Katt hej där. är det några här som skulle kunna hjälpa mig. jag befinner mig i ett "plugg-koma" och känner mig fruktansvärt omotiverad och...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Tscabo
·
M
Övr. Katt tänkte starta en ny tråd för alla som har lust att skratta,har haft en dåligt dag eller annat :) Roliga kattklipp som man kan skratta...
Svar
12
· Visningar
2 111
Senast: Missfuckhead
·
R
Övr. Katt bor hos en kompis pga han jobbar utomlands, o jag och han har katter så mina har fått flytta in med dom (+en hund). men iaf så undrar...
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Rebb
·
Övr. Katt Köpte ett nytt vintertäcke till hästen idag och när jag kom hem så packade jag upp och lade det på golvet för att kolla lite noggrannare...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Skjøldur
·
H
Övr. Katt Varför ska man vaccinera sina kattungar två gånger? Min katt blir 12 veckor nästa vecka, jag får pengar på torsdag så jag får vaccinera...
Svar
9
· Visningar
3 764
Senast: Hawaii
·
Övr. Katt I helgen fick vi hem vår lilla bebis, en sphynxhane på 13 veckor. Han anpassar sig bra till nya hemmet och har varit rena drömmen. Äter...
Svar
10
· Visningar
1 417
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Som någon kanske läst i andra tråden så fick vi just hem en omplaceringskatt som tyvärr fått flytta runt en del, så hon är väldigt...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp