Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag undrar hur många kvadratmeter en innekatt minst måste bo i...? På ett ungefär? Vet ju att en liten hund klarar sig i en liten...
Svar
11
· Visningar
19 437
Senast: Guldaskig
·
Svar
0
· Visningar
125
Senast: tekphoto
·
J
Övr. Katt Hur stiger egentligen inavelsgraden i en ras förutom att enskilda individer överanvänds? Är det exempelvis så att om en del uppfödare...
2
Svar
32
· Visningar
3 484
Senast: jenn
·
Övr. Katt Här kan man lägga in bilder på sina katter(: Mest sånna som är tagna i höst/vinter. Gammla bilder som nya. Inne bilder går väl också...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 082
Senast: Evenstar
·
H
Övr. Katt Hej! Mina 3 katter äter endast torrfoder just nu (1st Choice), en portion på morgonen och en på kvällen. Men jag skulle vilja byta ut...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Fozzie
·
Övr. Katt Idag var jag och hjälpte en bekant med hennes unghästar, det dyker upp två kattungar och jag blir såklart överlycklig, det är ju det...
2
Svar
22
· Visningar
2 079
Senast: Tindrus
·
M
Övr. Katt Jag har två vildbasar här hemma på 7 månader. Båda två norska skogskatter, En hona och en hane. Jag bor långt ut på landet från...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: bengeten
·
E
Övr. Katt Hej! Jag vill så gärna skaffa katt(er) men har även en hund. Han är har umgåtts med katter mycket när han var yngre. Dels hade hans...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Min Lexie fick 4 underbara ungar för 1,5 dygn sedan. Förlossningen gick fint och hon avnavlade dem själv och slickade dem torra. Under...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: Sol
·
Övr. Katt Som sagt nu har Tai Voffinden flyttat in. Vad jag inte hade räknat med när han fick det namnet var att han skulle ta det på alvar och...
Svar
4
· Visningar
1 262
Senast: Boerperd
·
Övr. Katt Vi insåg häromdagen att våran lilla missa måste vara dräktig trots att hon får p-piller! Magen är misstänkt rund... Förmodligen har hon...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Emma
·
E
Övr. Katt Har en katta som fått en kattunge 2 veckor gammal, nu har jag pressenterat kattan för två fosterbäbisar 1 vecka gamla. Hon matar dem men...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: Emma
·
I
Övr. Katt När jag släppte in min kisse ikväll stod det en räv på vägen precis ovanför vår tomt (ca 5m från huset) och skällde. Katten låg under...
Svar
13
· Visningar
4 039
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Katt fick hem min lilla huskattkille för ungefär en vecka sedan nu, allt har funkat utmärkt och han gjorde sig ganska omedelbart hemmastadd...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Som rubriken kan antyda så undrar jag om någon har erfarenhet av katt och gnagare (i det här fallet degus och chinchillor) i samma...
2
Svar
35
· Visningar
4 248
Senast: paradiset
·
Övr. Katt Har två katter på två år o lite till. Både är vana vid hundar. Men ikväll när jag satt framför datorn och mamma låg i sängen och pratade...
Svar
13
· Visningar
1 864
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Min Birmatjej är dräktig och beräknas föda om lite mer än en vecka. Hon har stadigt gått upp från dag ett med vissa "ryck" (som mest ca...
Svar
5
· Visningar
5 755
Senast: mimus
·
Övr. Katt Det är så typiskt att just när den nya katten har satt sig in och blivit uppfostrad nog att inte bängla runt på nätterna så börjar den...
Svar
6
· Visningar
2 060
Senast: sillysinta
·
Övr. Katt *obs detta är ingen annons!* Vad gör man när livet ändras och den katten man skaffade för några år sen inte längre mår bra pga ändrad...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: MayDay
·
A
Övr. Katt Igår fick vi äntligen hem vår lilla huligan, Sotis :laugh: Han acklimatiserade relativt snabbt och har sovit med oss i sängen större...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: aycaramba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp