Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt På hund finns en, där jag smög in mitt lilla kattjulkort, så givetvis ska vi ha en här på katt också eller hur??
Svar
1
· Visningar
1 368
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Vilka sorters/typ av rått kött kan man ge katten mer än kycklingvingar? Fungerar det med "lite vad som helst" eller ska det helst vara...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag tänkte mig inte för och lät den nykasterade hankatten ligga i soffan bredvid mig. Han lyckades tyvärr kissa på sig i soffan. Det är...
Svar
7
· Visningar
1 529
Senast: -Remont-
·
Övr. Katt Jag har en katt på 14-15 veckor, som verkligen går till attack. Alltså verkligen flyger mot ansikte, fötter, allt som råkar röra sig...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Tispe
·
Övr. Katt Jag har en okastrerad hankatt på snart 7 månader som skall kastreras i januari. Min fråga är om han kan äta RC för steriliserade...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag ska antagligen skaffa mig mina första katter framåt våren.. Jag har haft hund sedan jag var liten, men aldrig katt. Det kommer att...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Majs
·
A
Övr. Katt Jag och sambon separerade igår och jag ska flytta till min pappa. Tillsammans hade vi 3 katter och 2 hundar. Trots att bara ena hunden...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Har två katter (mor och son) som båda klöser på soffor och mattor....:mad: Jag har gett upp hoppet om att få dom att sluta med detta...
Svar
10
· Visningar
2 860
Senast: uma
·
Övr. Katt Gammelkattan gick bort för drygt ett år sedan och bara lillkatten kvar. Nu bor vi så att det är idealiskt med ytterligare en katt, och...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: Kamomilla
·
Övr. Katt I Juni köpte vi en liten hankatt på 12 veckor. Han har nu hunnit bli ca 9 månader. Kasterades när han var 6 månader. Hämtade hem en...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: loppys
·
A
Övr. Katt Ja, alltså toalettstolen. Det finns ju saker man kan använda för att träna sin katt att använda toaletten som låda. Jag tänker att om...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Micks
·
H
Övr. Katt Vad är en bra avelskatt? Vad tänker ni på när ni letar/sätter en katt i avel? Det viktigaste för mej är temperamentet. för hur det än...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej, mammas särbos katt fick kattungar i september, 3 st, vi tog hem en och det blev 2 över som han nu inte har möjlighet att ha kvar...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Mammas katt var till veterinären i måndags. Hon har knölar vid ena tutten. Först trodde vi att det var en tova, hon är långhårig, men...
Svar
15
· Visningar
11 444
Senast: mjuow
·
Övr. Katt Hoppas ni orkar läsa...blev lite långt.. Jag har ju en katt här som jag hämtade hem för en vecka sen, han är en fd hemlös katt, är...
Svar
13
· Visningar
1 676
U
Övr. Katt Fick hem den mest bedårande vackra lilla honkatt i går. Hennes mamma är renrasig Main Coon. Pappa katt är blandras. Men hon liknar mest...
Svar
5
· Visningar
2 036
Övr. Katt Hittade en katt utanför jobbet idag, systern sa att hon sett den ett par gånger dagarna innan. Han/hon var lite skygg till en början...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Jag söker jobb och har insett att om allt går vägen kommer jag att ha problem med mina katter. Jag har nämligen sökt till officer och...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: pandemonium
·
Övr. Katt Vår nya misse (2,5 år) har bara bott hos oss en vecka, så jag har överseende med att hon behöver tid att anpassa sig. Men hon har två...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Behöver lite råd här tack! Har ett litet problem...som egentligen är ganska stort för mig... Jag har ju precis skaffat en vuxen katt...
Svar
9
· Visningar
7 855
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp