Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Hallå allihop, Jag har postat det här på några olika forum för att se om jag kan får några bra tips någonstans. Vi har nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 904
Senast: Haukur
·
H
Övr. Katt Jag går hær och gråter allt som påminner mig om min katt.. Han fick tas bort idag, vet. sa att det var det riktiga:cry: Varfør skulle...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Hæst
·
Övr. Katt Hej, min första post i detta forum, skjut inte ner mig alltför hårt;) Jag och min sambo har länge funderat på att köpa en Maine Coon...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 253
Senast: mandalaki
·
V
Övr. Katt Nu behöver jag få höra era erfarenheter om hur era katter mått när dom ätit vetrimoxin. Min dam på 9 år fick ett fult sår i örat som...
Svar
8
· Visningar
20 496
Senast: Puttis
·
T
Övr. Katt Jag och min sambo har precis skaffat en kattunge att ha som sällskap till den gamla katten. Vi har läst om första mötet på internet...
Svar
5
· Visningar
1 417
G
Övr. Katt Vi har två gamla katter på 13+, nu funderar vi på att skaffa in en hund i familjen. De avskyr hundar men har aldrig haft någon direkt...
Svar
2
· Visningar
1 771
Senast: Gnar
·
Övr. Katt Idag blev det lite shopping av kattleksaker men när man kommer hem så blir det aldrig riktigt som man vill bara för att man har katt :p...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Micks
·
Övr. Katt Flyttar från matte nu :crazy: en efter en... Men de får det kanon hos nya mattar och hussar :) :love:
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Corax
·
F
Övr. Katt Min 6-månaders huskatthane (kastrerad för en vecka sedan) fick Whiskas hos sin uppfödare, fritt på torrisar och lite påsmat. Han har...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Fozzie
·
H
Övr. Katt Kattvan och hundvan? Min hund agerar sovplats för min ena 6 veckors kattunge.
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej allihopa. 2 olika saker jag funderar på denna gång.. Inte vår än men jag har redan börjat fundera på hur jag ska näta in...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt ...men ingen av mina katter vill äta det, inte ens hunden (kastade lite till henne) :( Köpte Purina Pro Plane Aftercare. Är det kasst...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Frågan finns på annat forum också, men nån här kanske vet varför? Det är ju väldigt vanligt att katter rejsar efter att ha gjort nr 2...
Svar
7
· Visningar
1 509
Senast: Duplo
·
Övr. Katt Har två syskon, hane och hona på 8 månader. De trivs gott i varandras sällskap; putsar, sover och leker med varandra. Hanen är...
Svar
6
· Visningar
957
Övr. Katt Min katt bor hemma hos mina föräldrar medan jag jobbar utomlands, fick en bild på henne nyss och inser att hon nog gått upp i vikt en...
Svar
13
· Visningar
2 073
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Flyttade hem i dag efter 4 månader i Västerås... Föräldrarna har två katter, en av dessa flyttade in här självmant för 2 år sedan, just...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: tindra
·
Övr. Katt Hmm.. tja ingen jag tror skulle vara varm och gosig i sängen:D http://www.youtube.com/watch?v=fw-KBb6L1xU&feature=channel
Svar
7
· Visningar
2 360
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag har fått rekommendationer att ut och promenera med min ungkatt för att ge honom mer stimulans och på så vis få honom att lugna ner...
Svar
6
· Visningar
2 023
Senast: REIN
·
Övr. Katt I morse när jag öppnade garderoben så låg vår kisse på nedersta hyllan med fyra små ungar som hon fått under natten. :love: Hon själv...
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: copernica
·
I
Övr. Katt Vad i hela friden gör man när katten jamar hela hela tiden?? Har en kastrerad hankatt. Han får vara både inne och ute. Har fri...
Svar
12
· Visningar
1 823
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp