Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :confused:Hej min katt har slagits med en hankatt vi vet inte vad det handlade om men jag tror att det är reviret och nu är hon rädd...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: annie_cool
·
Övr. Katt är lite smått sugen på att skaffa mig en innekanin, dock tvekar ja pga mina katter. skaffade första kaninen när ja var 12 år, den...
Svar
9
· Visningar
1 738
Senast: Jessanpersan
·
Övr. Katt Kattafan har satt i system att väcka mig var morgon mellan 4 och 5 och då vill han ut. ;):devil: Nu har han t.o.m kommit på hur man...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Megs
·
Övr. Katt Hej alla kloka kattmänniskor! Jag har själv ingen katt, dock ett par mycket fina uteblomkrukor, som grannens katt gärna använder som...
Svar
6
· Visningar
2 604
Senast: Lipica
·
Övr. Katt En liten löjlig fråga från en ovetande matte :angel: Vad kallas färgen som min kise har? Bjuder även på lite bildbomb :love:
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Sol
·
Z
Övr. Katt Hej, vi har 2 stycken syskon, en tjej och en kille som vi haft i ca 3 år. Båda är kastrerade. Första året var dom innekatter, sen har...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Fairey
·
Övr. Katt Hur använder man sån? Fattar inte hur man städar och håller lådan fräsch?
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Chiqitita
·
Övr. Katt Ja, vad gör man? En av våra katter har börjat revirpinka på möbler. Är snart 2 år och kastrarad för något år sedan. Har läst trådar om...
Svar
7
· Visningar
1 751
Senast: Heulwen
·
D
Övr. Katt Skäldpaddsfärgad honkatt på drygt ett år, lever i min och sambos lägenhet tillsammans med sin kullbror och adoptivmamma som är hund...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Duplica
·
A
Övr. Katt Har två st. ungkatter (bror och syster) som är ca 6 mån gamla. Honan har börjat lägga på sig rejält. Är orolig att hon är dräktig med...
2
Svar
29
· Visningar
4 462
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Katt Sånt här med att sammanföra katter finns det ju ett antal trådar om men jag har ett litet "problem". Det är såhär att jag har en honkatt...
Svar
4
· Visningar
3 025
Senast: tomten
·
Övr. Katt Jag är ju nu arbetslös men förr eller senare kommer jag väl få ett jobb som gör att jag måste flytta, så jag har funderat på vilket sätt...
Svar
4
· Visningar
1 842
Senast: mackan
·
Övr. Katt Har letat och letat, men hittade inte den gamla tråden... Diesel Svea Så, fyll på med bilder på era små pälstroll...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag är ingen kunnig kattmänniska, så all hjälp jag kan få uppskattas mycket! Jag har en söt kille som är ca 9 år. Han är fd vildkatt...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt har två stycken innekatter. som nu har satt igång en våldsam pälsfällning, tycker inte att de har varit så här tidigare år. tyvärr...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt Jag måste bara få skriva av mig! På söndag åker vi och hämtar vår nya lilla tjej. En kolsvart liten Wilma på 7 månader :) Hon är...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: Micks
·
Övr. Katt Min kanstrerade 4-årspojke är till synes helsvart men ljust grå till nästan vit i botten. Alltså hårstrånas halva längd är svarta...
Svar
16
· Visningar
2 011
L
Övr. Katt Hej, jag behöver råd ang våra katter. Hankatten, 9 mån, nyligen kastrerad. Honkatten 8 år, hittekatt, kastrerad. Honkatten kom till oss...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt http://existenz.se/out.php?id=20181 Vilken härlig misse :D:love:
Svar
16
· Visningar
1 743
Övr. Katt Hej! Nu när jag kom hem från affären kom det en katt springandes fram till mej, har aldrig sett den förut. Den var jätte gosig och spann...
2
Svar
21
· Visningar
2 209
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp