Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har ett dilemma och skulle behöva bolla lite. Honkatt, faller lätt ur och har varit väldigt kräsen. Hon är liten till växten och...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Centaur
·
Katthälsa Har en 6årig hona som lätt får urinsten. Hon får dock ut de själva så det går över av sig själv men det är inte kul för henne! Hon är...
Svar
8
· Visningar
1 834
Senast: CeciliaT
·
Övr. Katt Vad har ni för tillbehör till era katter? Något som ni verkligen rekommenderar? :) Jag är himla sugen på att köpa en elementsäng, ser...
Svar
10
· Visningar
5 105
Senast: cili
·
Övr. Katt Hej... Jag har en bengal kille som fyller 6 i år, jag ska resa bort i 2 veckor och lyckas inte hitta någon kattvakt som kan bo hemma...
Svar
9
· Visningar
1 495
Senast: Sol
·
Katthälsa Har fått hem två katter, nu ca 4 månader som båda visar tredje blinkhinnan. Enligt vad jag försått kan det tyda på mask? Båda är pigga...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har två sphynxar, skaffade dom tillsammans med mitt ex. Jag älskar katterna, har alltid gjort. Dom har varit som mina bebisar. Vi...
Svar
13
· Visningar
3 141
Senast: skuggi
·
T
Katthälsa Min 8-årige innekatt (kastrerad hane) som aldrig i sitt liv varit utomhus råkade av konstig anledning rusa ut genom hyreshusets...
Svar
12
· Visningar
1 978
Senast: tygismorsan
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 473
Senast: MissFideli
·
Katthälsa En av våra nykomlingar beter sig helt mysko. De ska enligt uppgift vara ca 5 mån. Ganska taniga är de. I alla fall så idag har ena...
Svar
6
· Visningar
1 093
·
Övr. Katt Jag har sedan sex månader tillbaka en katthane, fick han som kattunge (han är nu sju månader). För cirka en månad sedan fick jag en till... 2
Svar
21
· Visningar
5 466
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har en liten katt på fyra månader här som jag har presenterat i en annan tråd, "Elvira Martingal". Ett riktigt charmtroll till liten...
Svar
9
· Visningar
24 456
Senast: emlem
·
Katthälsa Har en honkatt på 7 månader som vi igår fick åka in akut med till veterinären efter att jag på morgonen hittat henne stel med alla benen...
Svar
9
· Visningar
2 915
Senast: Yayis
·
Katthälsa Jag kastrerade min katt förra veckan och såg att såret inte såg så trevligt ut (sytt med invändiga stygn, ingen trattkatt). Det visade...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: cili
·
Katthälsa Vilket är det mest näringsrika fodret? Alltså högst kaloriinnehåll.
Svar
3
· Visningar
823
·
Övr. Katt Blir smått galen på mina katter. De skall vara i famnen hela tiden. Konstant. Ok för det mesta men ibland orkar jag inte. Hemma nu med...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: vinkelina
·
Övr. Katt Kommer att flytta hemifrån om några månader och funderade på det här med katt. Jag kommer att ta med mig min hund som är van med katter...
Svar
13
· Visningar
1 777
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Han "nafsar" men gör det inte för att vara elak. Och han gör det alltid när man gosar med honom, han visar inga tecken på missnöje...
Svar
7
· Visningar
23 468
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Mina katter hittar på knas varje dag så nu vill jag höra vad era katter ställer till med om dagarna. :laugh: Dom älskar chips, står det...
Svar
13
· Visningar
1 510
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Jag och sambon har nästan bestämt oss 100 % att vi ska skaffa katt nu. Vi har gått i de tankarna ganska länge, men tvekat på grund av...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: clusia
·
Övr. Katt Den/de kissar på nummerplåten och ibland t o m upp på motorhuven ...:crazy: Vad kan jag göra för att förhindra detta? Hittills har...
Svar
6
· Visningar
5 114
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025