Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt Jag och min sambo har två katter men de hänger just nu väääääldigt löst... De har klöst sönder en soffa, en schäslong och en matta. Vi...
Svar
15
· Visningar
2 167
Senast: gerbera
·
B
Katthälsa Vi har en halvvild honkatt som flyttat in på loftet sen några år tillbaka. Hon går nu, efter flera år, att lätt stryka över ryggen vid...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt kan det stämma det? min granne plingade på nyss och påstod att min (sedan många år kastrerad) honkatt har varit inne hos henne och...
Svar
3
· Visningar
1 852
Senast: bengeten
·
S
Övr. Katt Har en liten katt som älskar att gräva i blomjorden i våra blomkrukor. Hon leker med stora jordbollar som hon vräker ur. Det är inte så...
Svar
1
· Visningar
2 431
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi fick med två katter i husköpet och en av dem är en liten hona på ca 2 år. Vi flyttade in nu 1 maj och har inte hunnit med att fixa...
Svar
3
· Visningar
3 552
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Jo nu är det såhär:) Min syster har precis skaffat sin första katt. Jag har haft katt innan i två år, men det var ett tag sen nu. Har...
Svar
10
· Visningar
1 442
Senast: Atalantha
·
Katthälsa ...det) på katt, finns det? Måste nog förtydliga, så här är det! Jag har tagit över en katt som hos förra ägaren tillåtits bli sjukligt...
Svar
16
· Visningar
4 223
Senast: outlaw822
·
Övr. Katt Har haft katter i nästan hela livet och nu har jag några frågot som pluppade upp:D 1) varför ställer de svansen rakt upp när de... 2
Svar
22
· Visningar
3 965
Senast: marieka
·
Katthälsa Ja, hur mycket väger era katter? Hur mycket aktiveras de och hur mycket mat får de om dagen, vad äter de? Anledningen till tråden... 2
Svar
34
· Visningar
23 683
Senast: springwater
·
Katthälsa Jag misstänker att mina katter har drabbats av mjällkvalster då både jag och min sambo får röda små bett emellanåt och det kliar för...
Svar
3
· Visningar
9 042
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Tänkte jag kunde starta en liten bildlek som går ut på att man lägger in bild/bilder på sin katt för att sedan se om någon annan har en... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 449
Senast: Yhlva
·
T
Övr. Katt Har fastnat för en speciell kattras . Så nu var jag jättesugen på att köpa en katt till . Har redan en katt av denna rasen . Den jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 250
Senast: Sol
·
M
Katthälsa Hejsan Jag har en kattunge som är drygt 3 dygn som jag har fått stödmata, pga att hon inte ätit på mamman. har försökt sätta henne...
Svar
4
· Visningar
6 341
·
Katthälsa Jag har en katthona på 2 år som går runt och skriker eller mer "parningsjamar". Det går lite i perioder, men väldigt ofta just nu. var...
Svar
4
· Visningar
1 386
Senast: Sandraaa
·
Övr. Katt Jag ska ansöka om ett stamnamn till min kattuppfödning, och jag har två ord jag gärna vill ha med (men inget måste): Mini (efter min...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Araminta
·
C
Katthälsa Jag har fått kattungar i förgårnatt, och för någon timma sedal lyckades kattmamman att rymma ut. Jag vet inte vad jag ska göra nu...
Svar
3
· Visningar
1 069
Övr. Katt Hittade detta klipp alldeles nyss på en katt som attackera en barnvakt efter att barnet råkade riva ner ett glas eller något. Själv...
Svar
2
· Visningar
1 022
·
Katthälsa Brukar inte skriva här men nu är jag lite orolig över vår lilla kattkrake... Han är en 2årig kastrerad bonkatt (innekatt) som brukar...
Svar
8
· Visningar
1 568
Senast: Indiv
·
Katthälsa Idag hittade jag grannens katt i en av mina hästboxar och mådde uppenbart dåligt. Den bara låg där och skakade och reagerade inte när...
Svar
19
· Visningar
2 149
Senast: Veronica B
·
Katthälsa Vi har två innekatter som båda är kastrerade, båda har alltid varit relativt matglad. Dock den ena mer än den andra, men på sistone har...
Svar
5
· Visningar
1 574
Senast: Veronica B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka