Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt De flesta här vet säkert att man inte ska ta kattungar från mamman före 12 veckors ålder. Nu står det i djurskyddslagen också. 9 §... 15 16 17
Svar
333
· Visningar
45 336
Senast: Veronica B
·
T
Övr. Katt Det har varit en konstig kattdag för mig och jag känner att jag måste ventilera och be om råd. Jag har två crx hon kastrater som går...
Svar
10
· Visningar
1 644
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Alla vi som har katt vet ju hur stora personligheter alla våra kissar är! Alla har sina små egenheter och speciella saker för sig. Jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 312
Senast: yuitj
·
A
Övr. Katt Mina 2 katter äter mest pellets men de har fått in vanan att de får lite mjukmat till frukost och sen på kvällen också. De tigger...
Svar
5
· Visningar
1 817
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min vän finns inte mer... Han har alltid ju funnits där..., imorgon får jag vakna upp till en värld som han inte längre tillhör. 13...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Och denna gång är det på grund av ett fult sår. Första gången blev hon steriliserad. Hon är innekatt men rymde förra lördagkväll och kom...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Häromdagen hände något ovanligt, en person ringde som för snart två år sedan var här och hämtade en kattunge. Hon sa att hon skulle...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Tänkte kanske ta emot en kattunge från ett stall. Är det ngt. speciellt jag bör tänka på? Hur mkt. kostar en katt årligen, blandras...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: aiquen
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=RH19Mbq4Aok Glodde runt på datorn och hittade ett videoklipp på Tussie samt min egna terrorist Manson...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Min lilla kisse börjar bli gammal vilket märks en del på hans bakben:(, han vill helst ligga inne och sova hela dagarna och när han väl...
Svar
11
· Visningar
11 177
Senast: Congeria
·
Övr. Katt Jag har köpt en ny låda till Mat-Glass för några veckor sedan, en med lucka. Men hon förstår verkligen inte hur det går till? :confused...
Svar
11
· Visningar
8 911
Senast: Sleepan
·
H
Övr. Katt Mammas katt har varit borta i ett par veckor nu, vi mår så dåligt pga det. Någon mer som har tappat bort sin katt och vill dela med...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt För 6 månader sedan hämtade jag hem 2 kissar (hona+hane) från ett katthem. Han var jätterädd å hade bott på katthemmet hela sitt liv då... 2
Svar
25
· Visningar
2 937
·
Katthälsa Hej, jag behöver lite råd! Det är såhär att en av våra kära katter, en svart 10-årig hankatt har nu sen några dagar tillbaka blivit helt...
Svar
16
· Visningar
12 676
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag upptäckte alldeles precis att jag köpte fel sorts foder vid min beställning från foderbilen. Jag skulle ha haft en 10 kg säck med RC...
Svar
7
· Visningar
1 264
Senast: Acses
·
Övr. Katt åh jag måste terra er med bilder på mina gullpluttar här hemma :D S*Big Silver's Miracle S*Big Silver's Bed of roses S*Big...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Tviggy1081
·
Katthälsa Våran gammelkatt är 17 år. Han har njurproblem och äter specialmat sedan ca 1 år, och vid senaste kollen var blodtrycket för högt vilket...
Svar
6
· Visningar
3 887
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Shuri-Te: Chippad, Vaccinerad, Och leveransklar till helgen! Btw, Det var visst ingen tjej... Hon är en HAN! Fortsättning...
Svar
3
· Visningar
1 238
·
A
Katthälsa våran katt har en tendens att få kattsand över hela sig. han är en liten smutspelle! vad kan man göra åt detta, bada han ? hur går...
Svar
6
· Visningar
1 832
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Båda två är världens blötdjur, men den ena nöjer sig med att plaska under kranen. Den andra odågan dyker gång på gång i vattenskålen...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Vica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka