Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Om jag vill börja föda upp katter, hur gör ja då. :confused:
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Sassy
·
Övr. Katt vilken min! :rofl: :rofl: :D
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Hrima
·
S
Övr. Katt Lillsnuttan hade kräkts på badrumsmattan för en stund sedan. Och det ser ut som att hon har spytt upp något som ser ut som mask?? Men...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Lite frågor ang. Ragdollrasen :love: Hur stora blir dom ungefär när dom är vuxna? Och hur är pälsen att sköta?
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Tysken_
·
Övr. Katt Vad tycker ni om stallkatter? Har hört alla möjliga olika åsikter om dem, vissa tycker att katterna är ett måste för att hålla... 2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: _gullet_
·
Övr. Katt Ushca.. visst vill man gosa med sin söta lilla katt.. en väldigt pratsjuk katt..problemet är att varje gång hon öppnar käften så...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: Mynta2
·
G
Övr. Katt Jag har kommit fram till att jag vill ha en kattlucka så att kissarna kan gå ut och in som dom vill. Finns det någon riktigt bra...
Svar
5
· Visningar
4 033
Senast: Grim
·
Övr. Katt hur lång tid kan det egentligen ta? min Tilda tycker fortfarande att det är jättejobbigt att gå i sele. hon lägger sig helt platt mot...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: jos
·
Övr. Katt blir en main coon? Har fått en hane på 11 år, veterinären tyckte att han va enormt fin i tänder kropp päls mm skulle va intressant att...
Svar
5
· Visningar
6 397
Senast: Totti
·
Övr. Katt Kan ni hjälpa mig? Hur kan man ta reda på det? Beloppet ska motsvara kattens verkliga värde, vanligtvis inköpspriset. Vi fick våra 2...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Såg en bild av dessa underbart häftiga varelser, och vill bara ha en. Är det någon i detta avlånga land som har en och vill berätta. Bör...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Thalassa
·
Övr. Katt Jag ha en innekatt som är ca 6-7 år som har börjat kissa o bajsa utanför sin låda, vart som helst liksom i huset... finns det nån som...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Dilli_Blue
·
A
Övr. Katt Vi har funderat på vem sjutton de är som har ätit upp alla sockerbitar som vi har i sockerskålen. Först trodde vi de var hundarna som...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har planer på att byta foder till mina båda honkatter, därigenom så vill jag ha förslag på vad som kan passa Det är två...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Zody
·
Övr. Katt En av mina katter (det är en utekatt) kom in med en svullen tass idag. Han är öm, halt och har ont men jag kan inte se nåt sår eller nån...
Svar
12
· Visningar
28 258
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Fröken har lagt sig till med en ovana tror jag, eller så kliar det helt enkelt i munnen. Hon biter på precis allt, ska smaka och sen...
Svar
3
· Visningar
2 717
Senast: Zody
·
E
Övr. Katt Hej! Jag har, som en del vet, tagit hem stallkatten. :) Allt har fungerat jättebra! Dessvärre har jag endast haft en kattlåda...
Svar
4
· Visningar
2 162
Senast: Julle
·
Y
Övr. Katt Ska snart flytta och vet inte hur jag ska göra med min ena kattpojk. Han har rivit rätt så bra på vissa tapeter, och dit jag ska flytta...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Yoggi
·
M
Övr. Katt Jag hittar då tydligen bara sån här :devil: -skap!!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,694846,00.html
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Saybia
·
Övr. Katt ... kan ni hjälpa mig? Min lilla katta på 2½ år är borta och har så varit i över ett dygn nu. Hon har aldrig förut varit borta över...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: jea78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka