Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej Har för tillfället 2 katter och har ingen tanke på att skaffa en katt till ännu men den dagen jag gör det vill jag stödja ett...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: lingonben
·
S
Övr. Katt Min primadonna får Mjau blötmat och Mjau torrisar som "snacks" ibland. Jag tycker att det känns tryggt att fodra med ett svenskt foder...
Svar
7
· Visningar
992
R
Övr. Katt Hej. Det hela började med att en granne flyttade in i kåken bredvid. Han har två katter med sig, har nu bott här 1 år ungefär. Och...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Katt Katter är det perfekta motivet, men inte alltid lätta att fånga på bild.. Speciellt inte galna kattungar. :p Här är Tösen, ca 3½ månad...
Svar
15
· Visningar
995
Senast: rattalskare
·
N
Övr. Katt Ni som har såna dricksfontäner till katter, kan ni inte ge en liten rescension? Vilken sort har ni, funkar det bra, hur reagerade...
Svar
4
· Visningar
1 920
F
Övr. Katt Min älskade lilla katt (8 år gammal) har nu fått små vita grejer i ögonen... Min storebror tror att det kanske kan vara starr, att han...
Svar
5
· Visningar
1 766
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Har just nu en kull med kattungar, som är ca 7 veckor nu. Pigga och friska allihopa . MEN en av honorna är bara ca en tredjedel så stor... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 424
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har eventuellt en hemlöskatt här i krokarna. Det är en liten tabby hona, mycket smal. Har själv inte sett den men mamma har och hon...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt är inte särskilt kelsjuk utan är det mest bara någon enstaka gång hon kan tänkas sig komma och gosa. Medan svärmors katt är...
Svar
9
· Visningar
1 272
Övr. Katt Släppte ut katterna som vanligt i morse och dom kutade genast ner till stallet som vanligt, trots att det regnade så ville dom ut...
Svar
3
· Visningar
2 237
S
Övr. Katt jag har en skogkatt som är 1 år. han är jättemager och vi vill verkligen att han ska gå upp lite i vikt. han rör sig massvis hela...
Svar
3
· Visningar
1 358
Övr. Katt Hur vanligt är det att en katt drabbas av detta ? Vad gör man åt det ? Syrran har troligtvis...vi vet inte riktigt för andra gången en...
Svar
5
· Visningar
3 178
Senast: Gnist
·
K
Övr. Katt När jag tog Nisse var han runt 5 månader och hade levt ganska isolerat med sin mamma och kullsyster. Ägaren var nämligen aldrig hemma i...
Svar
9
· Visningar
2 093
Senast: jennyhd
·
L
Övr. Katt släpade någon gång i går/natt (vi har en som kan öppna dörrar och vi hade glömt att låsa) in en mus. Vi vaknade vid halv 6 av att det...
Svar
6
· Visningar
728
Senast: lenizen
·
D
Övr. Katt Min katt bet mig för en stund sedan och den ena tanden gick rakt in i pekfingret ganska djupt. Ja, jag misstänker att det var det iaf... 2
Svar
24
· Visningar
12 371
X
Övr. Katt Hej min katt har fått 2 st kattungar förra lördagen :) Den ena ska vi behålla själva och den andra ska antagligen min lillasysters... 2
Svar
20
· Visningar
1 660
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Katt http://www.vlt.se/article-article=72553.html Rent ut sagt för :devil: !!!! 2
Svar
21
· Visningar
1 736
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Finns säkert redan trådar om detta, men hittar inga (dålig på att söka) Jag funderar på att skaffa en katt (eller två), men har lite... 2
Svar
26
· Visningar
1 826
G
Övr. Katt Hur man ger sin katt ett piller: 1. Lyft upp katten och håll den i ditt armveck så som du skulle hålla ett...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Vad ska man EGENTLIGEN vaccinera sin huskatt - som inte går ut - mot??
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Smultronagnes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka