Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt tycker om russin och banan. Men hon absolut älskar oliver :D Hon blir helt tokig då man tar fram olivburken. Det tycker jag är...
Svar
13
· Visningar
1 252
Senast: Anzo
·
I
Övr. Katt Vilket skulle ni rekommendera tatuering i örat eller chip. och vad kostar det ungefär i stockholms området.
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Skulle behöva lite snabb hjälp här, d e så att min mamma har tagit hand om en övergiven kattunge på ca 3 veckor, och den är alldeles...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Vilya
·
Övr. Katt Imorse vaknade jag av en kattnos i mitt öra som kurrade VÄLDIGT högt... någon tyckte visst att jag skulle vakna och klappa lite istället =)
Svar
17
· Visningar
3 075
Senast: corona
·
Övr. Katt En av våra katter ligger nu med ordentligt svullen tass och är riktigt öm, ringde Ultuna som hade fullt men ska ringa upp igen vid 16...
Svar
7
· Visningar
1 628
S
Övr. Katt Hej! Jag har hört att de flesta kattfoder som man kan köpa i vanliga mataffärer inte är så bra.. Att de inte innehåller tillräckligt...
Svar
7
· Visningar
4 171
Senast: SandraH
·
Övr. Katt Har hittat (lr hon hittade mej rättare sagt) en jättemager katthona uppe vid stallet, å kunde givetvis inte strunta i henne. Hon var...
Svar
2
· Visningar
937
Övr. Katt Hur får man fula, spröda och flikiga klor att bli fina igen? Misstänker att något saknas i fodret? /V
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Mynta2
·
E
Övr. Katt Lillkissen sitter här hemma och nyser något förfärligt! Han hostar, nyser och kliar sig på nosen hela tiden, vad kan det vara med...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Blondi3958
·
T
Övr. Katt Hej det är så att vi har en liten surpuppa till kissemiss som rä 7 år gammal och innekatt hela året utom på sommaren när vi är i stugan...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Trotting_horse
·
S
Övr. Katt Eller kanske UNGkatt heter det, fortfarande kattunge för mig. Han blev påkörd utanför mamma å pappas gård alldeles nyss.. Vet inte...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt Jag sitter i valet och kvalet om jag skall skaffa en katt till :confused: Så jag tänkte rådfråga er. Det är så att jag har en 3...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Blondi3958
·
M
Övr. Katt En av våra katter ska få börja gå ut. Hur vet man att hon hittar hem? Kan det bli svårare pga att hon är ganska gammal (13 år)? Hur...
Svar
1
· Visningar
722
Övr. Katt Ja, vår ena kastrerade hankatt har börjat markera allt som oftast. Innan har det skett i ren protest och då har vi alltid kunnat tänka...
Svar
1
· Visningar
732
T
  • Låst
Övr. Katt Hej! Är det någon som har hört talas om denna sinnessjuka verksamhet? Kan det verkligen vara sant? Öppna inte om inte vill se...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: Smulu
·
S
Övr. Katt Måste man ge sin katt burkmat? räcker det inte bara med torrfoder? Vad säger ni om att ha en katt i en etta? Den får mkt uppmärksamhet.
Svar
2
· Visningar
615
Senast: lisa
·
H
Övr. Katt JAAA! Jag ska skaffa katt! Nu vill jag ha namnförslag! Katten är beige, hane. Vill ha ett lätt namn att uttala, men det ska ändå...
Svar
5
· Visningar
1 004
Övr. Katt Det var en gång en liten kattunge, som bodde i en buske vid en hårt trafikerad väg tillsammans med sina syskon. De hade ett hårt liv...
Svar
7
· Visningar
1 163
R
Övr. Katt Hur mycket kostar det att öronmärka på ett ungefär? Kastrering här kostar 450-600 beroende på läkemedel. (av hankatt) Hur skulle ni...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: rattalskare
·
S
Övr. Katt Vill skaffa katt. Är så ensamt där hemma. Finns det nå bra annons sidor? Vad kostar en katt/månaden (c:a pris.)? Fördel med...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: _Sweetheart_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka