Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt Hur tidigt kan man anmäla till en utställning? Den jag är intresserad av går i december, kan jag anmäla redan nu eller är det för...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Jahapp... nu har jag bokat tid på veterinärkliniken i Västerås för genomgång och ev. provtagning på min lilla Peppar. Han har sedan i...
Svar
4
· Visningar
608
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Det kliar visst i lillkisses tänder, för han tuggar på allt han kommer åt. Så vad säger ni kattkunniga, vad ger man honom för...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Cuaifeach
·
S
Övr. Katt Jag hoppas verkligen att någon läser denna tråden och kan hjälpa oss..Det är så hemskt att se dom små liven lida.. Här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 964
Senast: Sarasara
·
Z
Övr. Katt Nu har äntligen den nye lille krabaten kommit hem! Jag är stormförtjust i honom, men min andra katt är inte lika gästvänlig. :crazy...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt såg i en stamtavla att det stod !* efter kattens namn..vad betyder det? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 210
·
Övr. Katt Vi kom hem igår från vår sommarvistelse hemma hos föräldrarna. Idag var jag på universitetet 8-17,30 och när jag kom hem så låg vår...
Svar
3
· Visningar
926
Övr. Katt Jag kommer nog plåga er med bilder på min lilla, men jag hoppas ni överlever ;) Hon är nu 9 veckor och två dagar gammal, och idag...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: Zody
·
M
Övr. Katt Vi har en 10-årig katthona, som har betett sig lite underligt den senaste tiden. Hon är en vanlig bondkatt, både ute- och innekatt...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Madeleine Nilsson
·
M
Övr. Katt Hejsan! Nu vänder jag mig till er som har raskatter och hoppas att ni har överseende :o Här är våra båda stallkatter, vad... 2
Svar
33
· Visningar
3 667
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Min katt är jättelös i magen. Hon äter Kitekats torrfoder vilket hon har gjort utan problem tidigare. I medicin väg får hon Gestapuran...
Svar
11
· Visningar
2 243
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Neisti och Solaris gosar.
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Brolinskan
·
Övr. Katt HAHA. Pojkvännen har snetak i sovrummet med ett litet takfönster i lägenheten. Så nu för 5 minuter sedan (jag sitter i sängen med...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: palle
·
Övr. Katt Vår ena kisse, hane, kastrerad, 3 år gammal har alltid varit stor och kraftig. Han har nu minskat i vikt. Inte så att han är mager, men...
Svar
10
· Visningar
4 297
Senast: Vaccan
·
C
Övr. Katt Hur gör ni när ni ska bort? Vem får vara kattvakt? Hur länge klarar sig katten ensam, och när behöver den vaktas? Bor den hos...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Ynthe
·
S
Övr. Katt Hur tidigt kan man sterilisera/kastrera en honkatt? Kan man tajma det så att man gör det innan hon kommer i första löpet? :confused...
Svar
15
· Visningar
1 215
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Först ahr vi den vackraste av dem alla och den sista kattungen från min gamla döda katt Tingeling...
Svar
9
· Visningar
845
Övr. Katt Haha kom att tänka på en rolig sak.. Att när jag var på mallorca på praktik så fick ägaren reda på att hennes katt hade kattaids, fick...
Svar
10
· Visningar
1 715
Senast: Smogg
·
F
Övr. Katt Finns det något man kan lägga i jorden? Funderade på att hälla citronsaft i jorden, men då kanske växterna dör? :confused: Hur har ni...
Svar
5
· Visningar
6 553
Senast: Cuaifeach
·
D
Övr. Katt har en undran....vart annonserar man bäst för att folk som vill köpa en äkta skogskatt ska se att jag fått kattungar??vart annonserar ni...
Svar
1
· Visningar
604
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka