Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hjälp! Vår balkong har ett fint smidesräcke med stora mellanrum mellan pinnarna och en decimeterstor glipa vid golvet. Precis lagom för...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt Jag har en katt nu. Hon är ... 16 (?!) veckor (nånstans där). Vi bor på 25 kvadrat och hon är inne och hitttils har hon inte ansökt om...
Svar
6
· Visningar
666
Senast: Smultronagnes
·
Z
Övr. Katt Nu är det bestämt. En till katt måste jag ha som botmedel Movitz sällskapssjuka. Det är vit liten hona, som än så länge heter...
Svar
17
· Visningar
1 226
Senast: Fjunet
·
A
Övr. Katt Var på väg hem ifrån sjukhuset efter en gastroskopiundersökning och ser en helsvart katt ligga längs med vägen. Kunde inte bara åka...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Smultronagnes
·
I
Övr. Katt Är det vanligt att katter får urinsten ? Vilken mat ska man ge så det är mindre chans att dom får det ? Vad får dom för symtom ? 2
Svar
20
· Visningar
11 415
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt I dag när jag vaknade såg jag att katten såg lite konstig ut, klappade honom och han började spinna och njuta som vanligt så tänkte att...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Silverstol
·
Övr. Katt Har ju berättat om mina planer på att skaffa en liten, och hipp som happ igår kväll så kom underverket hem. Det blev ingen Tusselino...
Svar
12
· Visningar
896
Senast: Zody
·
Övr. Katt Ja, vår lille kille ligger på sjukhus... :( Han hade under kvällen svårt att kissa, det kom bara några droppar eller ingenting alls...
Svar
16
· Visningar
1 047
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Nu när sommaren snart är slut så passade jag på att ta med mig lilla stora Dimma på hennes och min första utställning. Det var enormt...
Svar
12
· Visningar
863
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt var in till veterinären idag. Hon har diabetes, så det var en rutinkoll samt lite annat som skulle kollas upp. Diabetesen har dom...
Svar
2
· Visningar
721
·
D
Övr. Katt För att få ställa ut måste man vara med i en klubb som är ansluten till sverak, eller är jag helt ute och cyklar? Nån som har nått tips...
Svar
4
· Visningar
831
·
D
Övr. Katt En av mina katter har fått mjäll på ryggen och jag funderar nu på att bada honom är det en bra ide? Någon som har haft en katt med...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Trotting_horse
·
I
Övr. Katt Har idag sytt färdigt insidan på lill killens burskynke men nu när jag satt här och fick syn på cheesericas bilder så såg jag hur fint...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: HD
·
A
Övr. Katt Hej går i tankarna och skaffa en liten kattflicka, så fort hon är redo att lämna sin mor och syskon. Men är det några som har några...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Nu när man dragit på sig tre katter är de inte längre speciellt lättburna i varsina burar :crazy: Så nu ska jag bygga en mysig vagn...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: snurpe
·
F
Övr. Katt Men hur gör jag? Är en kastrerad "bonnkatt" så han hamnar i kategorin huskatt. Vad finns det för regler för att ställa ut en katt i den...
Svar
12
· Visningar
1 003
·
Övr. Katt Idag när jag skulle hämta in tidningen så hade det hänt en trafikolycka utanför på stora vägen och ett par av mina grannar stod och...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt Katten vår kom inte in i onsdags kväll som han normalt brukar. Händer bara enstaka kvällar att han stannar ute hela natten. När han sen...
Svar
7
· Visningar
7 448
Senast: Prosit
·
H
Övr. Katt Jag har alldeles nyss fått reda på att min älskade Mijo också har dött. Min söte Dexter dog av oförklarlig anledning förra söndagen...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: heylan
·
Övr. Katt Sv: I morse hände det jag befarat.. Jag tycker inte man ska ha utekatt om man inte bor i bushen. Eller allra helst på en öde ö. Själv... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 976
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II