Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vägde mina katter idag :D De två äldsta är ungefär 8 månader, killar. De vägde 4 325 gr resp 4 450 gr. De två mindre är 2½ månad, små...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: kpist
·
B
Övr. Katt sig själva? Jag har en katt som när han får kattmat ur burk eller som t.ex. Här om dagen fick han smaka grädde eftersom vi hade vispat...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Filur
·
Övr. Katt Nu har hon satt sin sista potatis, min lilla sötnos. Hon har hoppat på Fia så många gånger sista dagarna att Fia fräser såfort Yoga...
Svar
16
· Visningar
1 167
Senast: adore
·
H
Övr. Katt är det någon som vet hur det är med jämnställdheten i kattvärlden? blir så arg för det är så typiskt hemma hos mig. (har fyra katter...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Kiddo
·
S
Övr. Katt Hemma hos oss har det alltid varit så att katterna är "chef" över hunden, både katter och hundar har kommit och gått, men mönstret varit...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt Så här ser vår hemmabyggda klätterställning ut!! Sedan ha vi även byggt ett "fort" åt dom Hur har ni gjort till era katter?? Ser...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Millimetern
·
D
Övr. Katt Här är bilder på mina älsklingar :love: sååå söta tillsammans. sötisar myyyyys Har ni några söta bilder på era djur tillsammans?
Svar
4
· Visningar
943
Senast: CosmicQueen
·
S
Övr. Katt Min kisse har fått en böld på sitt ben och även en knöl vid lymfkörteln. Proverna säger att det är en inflammation (prov gjort en gång)...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Katt http://home.swipnet.se/filmsajten/morrgan.jpg Vad tror ni Morrgan kan ha för raser i sig? Misstänker ju klart ngt annat än bondkatt...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: Pollifaxen
·
C
Övr. Katt Jag har en lite kattunge på ca tre månader. Hon har börjat nysa då och då. Hon verkar frisk i övrigt och e pigg och busar runt för...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Dean
·
Övr. Katt Har ni några söta bilder på era katter när de myser eller leker tillsammans? Här kommer några från mig: Bebis-Sammi och Isis busar...
2
Svar
24
· Visningar
1 798
Senast: Dean
·
E
Övr. Katt Det är en norsk skoskatt- den är så otroligt fin, har aldrig sett ngt finare. Den är bauta stor och röd och har stor päls. Har aldig...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: mandalaki
·
E
Övr. Katt Har flyttat från landet och mina älskade katter. Bor nu i en lägenhet och är så sugen på att ha katt igen. Är det så att Birmakatter...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Ni som är duktiga på katter! Vad ska en bondkatt väga som är 8mån en honkatt. Vill inte läsa om att det beror på------utan ta mellan...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Min syster fyller snart år och ska då få en katt, och jag hade tänkt köpa en kattbok åt henne i födelsedagspresent (halleluja ! då var...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: mystar
·
H
Övr. Katt min perser/skogskatt väger 2.8 kg. hon är 10 år, är det på tok för lite?
Svar
3
· Visningar
807
Senast: hautecouture
·
H
Övr. Katt alltså är det bara mina kastrerade hankatter som skvätter en vätska som luktar rejält??? vet nån vad det beror på?
Svar
4
· Visningar
1 958
Senast: tokage
·
M
Övr. Katt Vi har funderat lite på om vi ska ta och märka bägge katterna. Det är iof innekatter men vi brukar vara ute med dom i koppel osså är...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Niki
·
E
Övr. Katt Är det elakt mot katten?
2
Svar
23
· Visningar
1 925
Senast: anna_panna
·
S
Övr. Katt vad betyder det att katten har en knyck på svansen? lider den av det? kan man avla/ställa ut om den har det? borde det sänka priset?
Svar
11
· Visningar
3 650
Senast: Anaemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp