Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Jag måste få visa upp min älskling! Världens bästa och finaste kisse. Jag köpte henne vuxen från ett katthem för två och ett halvt år...
Svar
9
· Visningar
874
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Vi har tre! Första katten övertalades vi till att ta emot. Vi bodde i lägenhet och en kollega hade blivit allergisk mot sin hårboll till...
Svar
11
· Visningar
1 394
Senast: Xeline
·
Övr. Katt http://anticimex.csbnet.se/images/bestwishes/ Söt va? :love: :love: :love:
Svar
19
· Visningar
1 350
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag blev tvungen att avliva min ena katt precis innan jul, så nu är lilla Fidelity ensam katt i huset och jag kan inte bestämma mig för...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: Cinnamon
·
K
Övr. Katt Hur ska jag få mina katter att inte riva sönder tapeterna i lägenheten? De har en klösbräda och en pinne, men de är inte intressanta...
Svar
5
· Visningar
4 651
Senast: Ylva
·
S
Övr. Katt Har aldrig varit inne på kattforumet förut, men nu är jag bekymrad för min katt. Har en kastrerad hankatt på knappt åtta år som är en...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jaha, då verkar det som om min scottehona har slutat löpa. Om några timmar kommer hanens matte och hämtar hem honom. Sen är det bara att...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: MissFideli
·
O
Övr. Katt tycker ni det är försent att sterilisera en 11 årig katthona?? hon löper jättemkt!!
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Mia_R
·
A
Övr. Katt Hur många kullar tycker ni, som kan uppfödning, att man kan ta på en och samma hona under hennes liv??
Svar
6
· Visningar
12 418
Senast: adore
·
Övr. Katt vi har en liten flicka och snart är det ju dags för parningssäsongen för dessa katter... borde vi sterilisera eller ge henne p-piller...
Svar
18
· Visningar
2 699
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Min katthona ska få kattungar när som helst. För en vecka sedan kom det en liten slemklump från slidan på henne och hon fick en värk...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt Stereliserade min katt i höstas, hon e 6 år, nu har hon blivit mindre gosig än hon var förut, vill oftast inte ligga i knä eller nått...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: reykurboy
·
P
Övr. Katt Hade lite tråkigt idag så jag var ute och fotade lite på kissen! :) Cournelius ute i snön Huvudbild Fin kallt om tassen
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Pennylane
·
Övr. Katt I morgon ska mina älsklingskillar bli kastrerade! Hur påverkade brukar de bli av sövningen? Sover de länge/är groggy? Ska man ge något...
Svar
11
· Visningar
935
Senast: elbereth
·
Övr. Katt Var är hon ? Ska inte hennes hona också ha snart? Eller har hon fått? Nån som sett henne på länge? loveponies alltså :) :confused...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: knytt
·
M
Övr. Katt Bör man ha det på katten? Känns som om risken att katten kan skada sig finns, men samtidigt, har ni varit med om någon halsbandsolycka...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Xeline
·
C
Övr. Katt ..berätta om det viktigaste att tänka på när man fått hem en katt, vad man bör tänka på , och hur man lär katten att klösa på...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Cosima
·
Övr. Katt Några tips? Kattskrället ska badas idag, för första gången :o Hon har mjäll så vi har köpt nåt schampoo som ska va bra mot de.. Och...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: kpist
·
Övr. Katt Hur ofta avmaskar ni era katter?
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Varför ryter inte katter? Är det fler kattdjur än bara katter som inte ryter? Jag kan inte komma på om typ tigrar ryter eller inte :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp