Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Snälla svara snabbt!! Vår katthona fick ungar tidigt i morse. Det är hennes första kull så hon är ju en oerfaren mamma. När jag steg upp...
Svar
11
· Visningar
8 510
Senast: Xeline
·
W
Övr. Katt Han bråkade för ett tag sen med en grannkatt och nu vågar han knappt gå ut.. han blir helt stirrig ibland när han är inne och har...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt sedan 2 år tillbaka har jag haft 2 st honkatter, världens sötaste å snällaste, men nu är det så här att problemen med dom här två bara...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Hur länge växer katter ? Mina är nu snart 8 månader och väger 2+3 kg, en hona och en hane. Hur mycket större kan jag räkna med att de...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: anna_panna
·
V
Övr. Katt Jag har "bara" huskatter, men är intresserad av att en vacker dag skaffa raskatt (kanske perser). Jag undrar vilka klubbar man kan gå...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: vickans80
·
I
Övr. Katt inatt hadde jag slängt min nya bh på golvet vid sängen, min lilla katt tjej tror visst hon har stora tuttar, för hon drog först upp bh i...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt vår lille katt har idag på morgonen kräkts ca 14 ggr och är allmännt hängig. Nyss ylade han han ligger i sitt skåp och vi fick nyss i...
Svar
19
· Visningar
1 063
Övr. Katt Tja, nästan då.. :D Han är på Stockholms Katthems hemsidas framsida just nu Här . Chleo är en såkallad solkatt och nu kan alla se min...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: kpist
·
R
Övr. Katt för dagen tagna speciellt för er.... Dock fick jag använda telefonen så jag ber om ursäkt för bildkvaliteten... :D...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Min ena honkatt Pippilotta är borta! Hon har varit borta i 3½ månad nu. :cry: Har hela tiden hoppats att hon skulle stå utanför dörren...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Alvia
·
L
Övr. Katt Hämtade våran goa bebis-gremlin i slutet av Maj.Veckorna innan "Hugo" skulle komma hem så blir gammelkatten(bondkatt) som förbytt o...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Alvia
·
A
Övr. Katt ... går det? Och hur fasen gör man? Eller skall vi börja från början; hur mycket käkar era missar per dag, och av vad? Katten hemma är...
Svar
11
· Visningar
1 709
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Våran katt är snart 11 år. Ganska stor... :smirk: Han har nu den senaste månaden börjat dricka väldigt mycket. Är det normalt när de...
Svar
6
· Visningar
1 061
V
Övr. Katt Vad tycker ni? Ska man avla på vanliga bondkatter? Jag är inte ute efter att starta en hysterisk debatt, utan är bara nyfiken på hur ni...
2
Svar
28
· Visningar
3 384
Senast: Kivina
·
Övr. Katt Nu har det varit ett väldigt smygannonserande hit och dit i detta forum en längre tid. Därför känns det som att jag måste säga ifrån...
Svar
10
· Visningar
1 873
Senast: jojjo_blondin
·
Övr. Katt ligger på golvet jagar skosnöre kastar sig efter skosnöre fått tag på skosnöre. på väg ner tuggar på skosnöre ligger i...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: lotta_k87
·
I
Övr. Katt ..min lilla kattunge börjar nu väksa till, men hon är odreglig på kvelden och natt, även morgon tid. hon skall leka apport med sin lilla...
Svar
12
· Visningar
1 156
Övr. Katt Ungkatten (9 månader på dagen idag) har en ovana att ibland skit i eller bredvid en blomma vi har. vet inte vad som gör den där blomman...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt om man hittar en katt som är för långt borta från en för att man ska kunna åka och hämta den, hur får man hem den då? hur gör folk? har...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Vad säger ni då ni får komplimanger för er katt. Jag har tänkt rätt mycket på det på sistone då ngn sagt att min katt är...
Svar
9
· Visningar
1 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp