Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har ni några söta bilder på era katter när de myser eller leker tillsammans? Här kommer några från mig: Bebis-Sammi och Isis busar...
2
Svar
24
· Visningar
1 807
Senast: Dean
·
E
Övr. Katt Det är en norsk skoskatt- den är så otroligt fin, har aldrig sett ngt finare. Den är bauta stor och röd och har stor päls. Har aldig...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: mandalaki
·
E
Övr. Katt Har flyttat från landet och mina älskade katter. Bor nu i en lägenhet och är så sugen på att ha katt igen. Är det så att Birmakatter...
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Ni som är duktiga på katter! Vad ska en bondkatt väga som är 8mån en honkatt. Vill inte läsa om att det beror på------utan ta mellan...
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Min syster fyller snart år och ska då få en katt, och jag hade tänkt köpa en kattbok åt henne i födelsedagspresent (halleluja ! då var...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: mystar
·
H
Övr. Katt min perser/skogskatt väger 2.8 kg. hon är 10 år, är det på tok för lite?
Svar
3
· Visningar
812
Senast: hautecouture
·
H
Övr. Katt alltså är det bara mina kastrerade hankatter som skvätter en vätska som luktar rejält??? vet nån vad det beror på?
Svar
4
· Visningar
1 983
Senast: tokage
·
M
Övr. Katt Vi har funderat lite på om vi ska ta och märka bägge katterna. Det är iof innekatter men vi brukar vara ute med dom i koppel osså är...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Niki
·
E
Övr. Katt Är det elakt mot katten?
2
Svar
23
· Visningar
1 928
Senast: anna_panna
·
S
Övr. Katt vad betyder det att katten har en knyck på svansen? lider den av det? kan man avla/ställa ut om den har det? borde det sänka priset?
Svar
11
· Visningar
3 678
Senast: Anaemia
·
J
Övr. Katt Gah! Hur pass vanligt är det egentligen med sex mellan släktingar i djurvärlden? Tycker att de borde förstå att inavel inte är så...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Alfons är en av mina pojkes katter och är det kramigaste och goaste katt jag nånsin träffat! :love: Tog en massa kort av honom med nya...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Dravena
·
Övr. Katt Jag har en fråga ang. min katt, en 1-årig kastrerad hankatt som fått fler och fler pigmentfläckar eller vad det nu är. Det är svarta...
Svar
1
· Visningar
1 506
Senast: aemaria
·
R
Övr. Katt ...att jag har fått hem Wiola nu. :D Fast hon är jätterädd efter den långa resan,från göteborg till uppsala,runt halva Sthlm o sedan...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: bananabambi
·
L
Övr. Katt ...ni som byggt sådana själva, vad har ni använt för matrial på själva klösdelen? Sisalrep eller hur det nu stavas är ju gnaska dyrt så...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Millimetern
·
Övr. Katt Jag har länge försökt hitta nya hem till två av mina jourkatter som jag tog hand om eftersom deras mor är en förvildad katt (och de...
2
Svar
28
· Visningar
2 360
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt ...kommer ni denna gång då?? :( Sollentunamässan 5 & 6 Januari. Husdjursmässan. Dean: jag fick inte plats på helgen,fick ta måndag o...
Svar
13
· Visningar
1 110
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Hittade massa bilder på min andra Britt Julia, som jag inte tror ni sett. Hon bor ju inte hos mig längre, men iaf. En söt kelsjuk...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Alvia
·
S
Övr. Katt är väldigt lättroade djur. Har precis slängt iväg fyra små pappersbollar som han sitter och håller koll på. När han petar på den rör...
Svar
17
· Visningar
872
Senast: sweep
·
B
Övr. Katt jag undrade om ni badade era ketter för såfal är det mycket plågeri hejsvejs :)
2
Svar
22
· Visningar
1 772
Senast: Kiddo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Världscupsfinalerna
  • OS i Paris 2024 (dressyr)

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp