Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Har ju en katt som har fyra kattungar som är tre veckor nu. Mamman har varit lite orolig då och då och burit runt på ungarna men nu har...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Heira
·
V
Övr. Katt Natten till måndag födde min Norska Skogkatt Flingan 4 härliga ungar. Det blev 2 hanar och 2 honor, en rödtabby och de andra rödtabby...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: HD
·
M
Övr. Katt Jag måste bara få berätta något dråpligt. Vi håller på att vänja vår ungkatt att han ska äta torrfoder vilket han inte alls har någon...
Svar
6
· Visningar
2 832
Senast: Ramona
·
I
Övr. Katt jag är inte alls bra på kattfärger.. så, en kanske lite dum fråga :o Vad är det för färg på den här katten ?
Svar
12
· Visningar
1 032
Senast: loveponies
·
P
Övr. Katt Hur mycket gör ni själva på era katter? Dvs av sådant veterinär, tandläkare m fl annars brukar utföra. Jag rensar öronen, klipper klor...
Svar
12
· Visningar
1 613
M
Övr. Katt Något är fel med min pojkväns katt, men vad? Han har alltid varit agressiv och protesterar högljutt när han inte får som han vill...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Ni slipper inte undan! ;) :D Idag är ju bebisarna 3 veckor, och så här ser de ut nu: Marzipan Marzipan Marzipan igen Marzipan...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: darkmoon
·
M
Övr. Katt ... dra ut kattens klor? jag såg på ett djurprogram på animal planet att dom föredrog att dra ut klorna på en misse när den inte kunde...
Svar
16
· Visningar
1 137
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Katt Jaha då var det klart med våran kisse .Steriliserad och vacinerad.Allt gick bra.Hon var inte med ungar.Tack för all hjälp med att jag...
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: Korven
·
Övr. Katt Här står lite om de nya reglerna för hur måga kater man får ha, uppfödning, försäljning osv. Sammanfattningsvis kommer det krävas...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Ska flytta om ca 4-5 veckor och vet inte hur det kommer att gå med kattungarna och mamman. Mamman är redan orolig och har burit sina...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: adore
·
Övr. Katt Spinoff på \"katt-tanten\" på Hisingen Det är fruktansvärt med dessa människor som inte tar sitt ansvar när det gäller djur. Men jag...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: KungTulle
·
Övr. Katt Behöver lite råd av er som är duktiga här. Hur sköter man pälsen på bästa sätt? Vet inte riktigt hur om jag göra rätt när jag...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: anna_panna
·
W
Övr. Katt Min kära mor har skaffat en liten huskatthona på 13 v. Hon är jättefin men lite blyg till temp. Nu är det så att hon har två hundar...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: HD
·
Övr. Katt Nu har jag sagt i en vecka att jag ska lägga upp bilder på Pysen, så nu får jag väl göra det också ;)...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: kpist
·
Övr. Katt Jag har en del jag funderar över och hoppas på att någon kanske kan hjälpa mig :) 1. Min hankatt Vulkan snarkar en del när han sover...
Svar
12
· Visningar
2 815
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Någon som har bra tips? Den ska vara så hög som möjligt med så mycket saker som möjligt för två galna katter! (gärna två "kojor" och nån...
Svar
4
· Visningar
3 657
Senast: Seabaz
·
P
Övr. Katt Som sagt var jag är alldeles ny här inne :D Och imorgon så ska jag titta på en kattunge som är precis idag en vecka :d. Det är en...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt ..en sån här! 249:- på ellos.se! Verkar ju toppenbra! Hade man köpt en sån i affären så hade den ju kostat minst 500:-.
Svar
7
· Visningar
979
Senast: mulle_mustang
·
T
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma har ju uppfödning ihop fast på olika orter... I förrgår natt var hon inne med ett av 7veckorsbarnen på ett av...
Svar
1
· Visningar
5 626
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår