Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt ...kommer ni denna gång då?? :( Sollentunamässan 5 & 6 Januari. Husdjursmässan. Dean: jag fick inte plats på helgen,fick ta måndag o...
Svar
13
· Visningar
1 110
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Hittade massa bilder på min andra Britt Julia, som jag inte tror ni sett. Hon bor ju inte hos mig längre, men iaf. En söt kelsjuk...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Alvia
·
S
Övr. Katt är väldigt lättroade djur. Har precis slängt iväg fyra små pappersbollar som han sitter och håller koll på. När han petar på den rör...
Svar
17
· Visningar
874
Senast: sweep
·
B
Övr. Katt jag undrade om ni badade era ketter för såfal är det mycket plågeri hejsvejs :)
2
Svar
22
· Visningar
1 772
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Eftersom det är ett sånt problem med hemlösa huskatter som människor kastat ut och på annat sätt inte bryr sig om, vore inte det bästa...
2
Svar
36
· Visningar
2 198
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kattflickan här hemma har börjat att bete sig väldigt underligt. 10 månader gammal är hon, kastrerad sedan 3 månader tillbaka. Nu, den...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Stoppard
·
L
Övr. Katt Ni som verkar så bra på katter kanske kan ge mig ett råd..vi har en katt i stallet som har fått gå in o ut genom kattlucka till varma...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min älskade Fia är skotträdd !!! På sätt och vis visste jag det, för hon brukar kunna bli nervös när det åskar. Men nu har hon krypit...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: bananabambi
·
C
Övr. Katt Ha opererat min ena katt eftersom hon fick livmoders inflamation vid 1 års ålder (är 2 nu) Min hane tog vi bara bort bollarna...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Sol
·
Övr. Katt Idag på stallet kunde jag inte låta bli, så jag tog hem katten som varit hos oss en vecka. Han har struckit runt stallet och varit inne...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: CosmicQueen
·
C
Övr. Katt Är det farligt att ge en katt rå potatis?? Min lillmisse älskar rå potatis och sitter alltid breve när jag skalar dom. Och nu har dom...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: Sol
·
Övr. Katt Dum fråga, men jag glömde fråga vet :o Men när du ID-märker katt, vem har hand om registret över de katterna? Dvs om man hittar en...
Svar
11
· Visningar
7 501
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt ... kissen måste få ett namn snart!! Har läst en massa gamla trådar, men inte hittat nåt passande ännu... Lite nya förslag kanske? :)...
2
Svar
25
· Visningar
1 815
Senast: mustbeforever
·
P
Övr. Katt Lite bilder på mina sötnosar :love: Mayor Elfenhof Eduard Wolf Fabiano
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Är det för sent att kastrera en 4 årig hankatt? Farmor vill inte att Linus ska ge sig iväg på en sommarturné igen :smirk: Han har...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Jag blir snart tokig på mina lilla söta katt Chilleé. Hon är 15 månader gammal och har nu sedan hon blev så pass stor att hon blev...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: LitenIsa
·
A
Övr. Katt Såg igår att Månsen har fått en kal fläck på magen; ca 5 cm lång och 2-3 cm bred. Han är en lurvig skogis/ bondkattskorsning som varit...
Svar
3
· Visningar
1 966
Senast: ang
·
Övr. Katt Fia hade en liten vit plupp i rumpan idag och då förstod jag att det var dags för avmaskning. Nån kvart senare kommer grannen ner, lagom...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: adore
·
N
Övr. Katt Blivit akut allergisk mot mina kissar, kan inte andas, o det stockar sig helt i bröstet bara jag ens kommer i kontakt med dom. Försökt...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Luecca
·
F
Övr. Katt Nu är min hona dräktig, hon ska ha den 7 februari, det ska bli jättekul, det var mer än ett år sedan vi hade kattungar sist. :rofl:
Svar
7
· Visningar
743
Senast: fluff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp