Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Ja kan vi inte dra ihop en träff igen nu i augusti? Det är rätt fullt upp här fram till 17:e augusti och sedan ska vi på utställning den... 12 13 14
Svar
264
· Visningar
17 303
Senast: Totola
·
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o... 2
Svar
31
· Visningar
4 346
Senast: Nominous
·
Ridning Nu tycker jag det är för lite positiva trådar igen! :p I den här tråden så skriver vi om våra framgångar i hästeriet, stora som små...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Totola
·
R
Ridning Hej, jag har jätte problem med min ponny. När jag rider så när jag ska sakta av så tar det 5m innan han saktar av. Sedan när jag rider...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: SofaijaHhh
·
  • Låst
Ridning När tycker du att det blir för kallt för att rida? själv rider jag inte om det är mer än -15. hur gör du?
Svar
13
· Visningar
5 223
Senast: IngelaH
·
G
Ridning Jag har brist på ridövnigar i skritt och trav! :confused: Jag vet att man kan göra: Serpentiner öppner/slutner skänkelvikning volter...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: Exxip
·
W
Ridning Finns det alltså några killar eller män som bloggar om hästar, ridning, tävling, vilka då? Länk? Skulle gärna läsa men hittar inget själv...
Svar
5
· Visningar
1 698
Senast: Emlis
·
Ridning Har kanske en korkad fråga men jag har tänkt mycket på detta. Ni som har välskolade AR hästar, rider ni enbart AR? Jag menar, när ni...
Svar
16
· Visningar
1 740
Senast: Lavinia
·
Ridning Som ni säkert läst tidigare har jag haft många bett trådar och har hittat det han funkar absolut bäst på, hackamore. Men ibland liksom...
Svar
8
· Visningar
1 929
Senast: Hekla2001
·
V
Ridning Jag undrar hur man enklast tränar sin travare på ett bra sätt. Han är en härlig kille på 9 år som gått som ridhäst i ca 2 år. Han är...
Svar
9
· Visningar
2 293
Senast: Hekla2001
·
Ridning Tror aldrig att jag har sett en trâd som handlar enbart om longering. Jag har longerar mycket hästar av alla sorter, föl, unghästar...
Svar
6
· Visningar
1 487
Senast: Helan
·
Ridning varje gång jag rider så får jag ont i min fot och det känns som om min fot är vinklad in under magen.. någon mer som har/haft det? och... 2
Svar
26
· Visningar
3 233
Senast: Deimion
·
Ridning Någon som har ett bra tips för en som inte kan sko med snöklampsulor?! Fick förra året inflammation p.g.a. sulorna. Rider en del i...
Svar
10
· Visningar
2 076
Senast: Centaur
·
A
Ridning Hejsan Har en travare som jag haft i 9 år och nu helt blötsligt så tycker han att hinderna är jättefarliga. Vare sig vi ska hoppa... 2
Svar
20
· Visningar
2 240
Senast: LisaY
·
K
Ridning Hej, min gråa ponny har rosa saker och jag har ingen aning hur man som ryttare ska matcha det utan att det ser helt "tacky" ut ?? Ex...
Svar
9
· Visningar
2 152
Senast: steffiiie
·
I
Ridning Ni som har eller har haft Höga kusten stövlar, är de bra? Bra att rida i och så? Vad tycker ni?
Svar
5
· Visningar
1 409
Ridning Vad har ni för smak där ute?? Ska det vara smyckade träns, bröstor etc, eller väljer ni en mer stilren linje med mer minimalistiska drag? 2
Svar
25
· Visningar
4 627
Senast: Lella
·
V
Ridning Hej! Har ett jätte trevligt halvblodssto, ganska stor och rida. Iaf så är hon ganska tung, ligger på bettet om ni förstår vad jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 126
Senast: LisaY
·
Ridning Jag letar nu ny häst i lugn och ro, efter att min islandshäst gick bort i början av sommaren. Tänkte leta lite smått medan jag har en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 218
Senast: Winter
·
Ridning Är det någon som har bilder på undersidorna på lite olika sadelmodeller? Där man ser hur bossorna ser ut, bredd på ryggradskanal etc...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: psychogrrl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V