Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min kameldrivarkudde är klar!!!! :banana: :banana: :banana: I morgon ska jag provrida! :D Eftersom jag inte vet hur man lägger in...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Maira
·
E
Utrustning Hej! Tänkte bara fråga vad ni tycker om hoppsadeln Thorowgood T6 Showjumper som är framtagen i samarbete med Robert Whitaker. Själv...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Camigween
·
Utrustning ja alltså ja vet att de finns tävken för shettis .. mend e som finns är gigantiska för våran stalltomte... 85 drunknar fröken i... vart...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Camigween
·
Utrustning Hur stor skillnad är det mellan betten egentligen? Dels har jag hört att tredelat är skarpare eftersom det har fler brytpunkter...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: PansParis
·
Utrustning Sitter här och beställer lite och tänkte skicka efter ett jersey cooler, men jag har ingen aning om vilken strl :p Min häst har ett...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: BernT
·
S
Utrustning På unghästens sadel så blir det störst belastning längst bak på bossorna, under bakvalvet. Vad beror de på? Är sadeln för rak då?
Svar
8
· Visningar
1 316
Senast: smultronfot
·
E
Utrustning Hjälp mig nu:crazy: Har en fuxdam, vilken färg på täcke hade ni köpt, antracit/caffe latte (beige)? Ska köpa fleecetäcket från Paul...
Svar
14
· Visningar
1 016
Utrustning Efter att ha läst och svarat i en annan tråd så tänkte jag inte kapa den utan för en egen tråd istället. Det jag skriver här har INGET...
Svar
12
· Visningar
2 513
Senast: Jossantt
·
Utrustning Hejsan! Tänkte pröva en kingston flat seat sadel från börjes...Någon som har en sådan som kan yttra sig lite om sadel, kvaliten osv...
Svar
13
· Visningar
1 697
Senast: MoQ
·
Utrustning Ja, nu är det dags att leta ny igen och här står man helt villrådig :confused: Jag vill ha en boggie som lastar två hästar utan...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: Idas
·
Utrustning Var nere på Börjes i helgen och köpte massa grejer, bland annat ett par boots. Trodde jag tog storlek Small då de låg på den hyllan, så...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Idas
·
M
Utrustning Efter många om och men har jag hittat en sadel som passar min häst. Dock känner jag inte till märket och undrar om någon här har hört...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: LinnK
·
Utrustning Visste ni det??!! Vill bara göra er medvetna om detta med ex. golvet i transporten! Efter att jag sålt min stora Boj så kollade...
Svar
1
· Visningar
1 133
M
Utrustning funderar på en Charles Owen Wellington Classic, men jag vet inte vilken stl jag ska ta? Jag har 57-58 på mina andra hjälmar.... vad...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: Skyfantis
·
L
Utrustning Hej! Har en Wintec 500 Cair Close contact (hoppsadeln) Nu när grabben blivit mer musklad passar den inte framtill, jag har blått...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: sissu
·
Utrustning En tråd för alla oss som nästan alltid har svart & guld/mässingsutrustning till våra hästar! :) Skriv gärna vad din häst har för... 2
Svar
20
· Visningar
2 294
Senast: Qodrofenia
·
Z
Utrustning Vill gärna höra era erfarenheter av de lite dyrare shortchapsen (typ MH excelsior, soubirac osv.). Håller de bra osv.? Har funderat...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: zarra
·
N
Utrustning Vad är det korrekta att använda på svenska? Alltså gällande schabrak etc. Vad använder ni?
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Jag tillhör skaran som svettas mycket i pannan under hjälmen o det är rätt äckligt. Har ju ingen "ventilhjälm" så jag tänkte att de... 2
Svar
33
· Visningar
2 484
Senast: Jardina
·
Utrustning Jag har äntligen bestämt mig för att "investera" i en Walsh-grimma i läder till hästen, men velar lite fram och tillbaka. Vet inte om...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur