Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
164
Senast: Maira
·
Utrustning ett + är om tränset har: inåtvända sidostycken matchande tyglar engelsk nosgrimma :bump::bump::bump: 2
Svar
25
· Visningar
3 294
Senast: Pazuzu
·
Utrustning Jag skulle grna vilja se era sadlar med fårskinn under. Med eller utan ryttare i sadeln. Så fam med massvis utav bilder! 2
Svar
29
· Visningar
4 580
Senast: Ek3n
·
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 447
Senast: Wilfa
·
E
Utrustning Häst behöver en huva att byta med. Tipsa mig om huvor som är normala eller stora i storlekarna och finns i X-full, det måste vara MED... 2
Svar
26
· Visningar
2 639
Senast: Egonson
·
Utrustning Har läst lite olika trådar och några frågor har dykt upp!:idea: *vad är skillnaden på sprenger (som ska vara 4 ledade va?) och... 2
Svar
37
· Visningar
7 266
Senast: Estivuz
·
J
Utrustning Ja, vilken hjälm har du? Hur ser den ut PÅ dig (visa bild!!)? Vad tycker du om den hjälmen? Jag är ute efter en ny ridhjälm och vet... 2
Svar
26
· Visningar
2 201
Senast: Freyr
·
C
Utrustning Är på jakt efter en griffinsadel. T4 dressyr den nya modellen, undrar bara om jag ska ha 16,5" eller 17,5" i sitsen? :confused: Jag...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Camigween
·
Utrustning Har kommit fram till att det som nog kommer passa mig bäst är en allroundsadel mot dressyr, men jag undrar samtidigt hur mycket det...
Svar
8
· Visningar
1 606
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hoppas att jag lägger tråden rätt. Har för mig att jag läst om att det finns olika typer av boggie på hästtransporter. Är inte säker...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: lil-sis
·
G
Utrustning jag har tänkt att köpa en fårskinnspadd, men om man lägger på en sån under sadeln och dom egentligen inte behöver, påverkar det hästen...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: Johanna-79
·
J
Utrustning Hur för stora blir ponnyschabrak? Kollade h**ks och de har bara två i shettissize och vill inte ha med tryck på :( Sen behöver jag hitta...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Johanna-79
·
Utrustning Någon som har den? "Råkade" impulsköpa den utan att ta reda på så mkt om den :angel: Så frågan är hur är den? 2
Svar
30
· Visningar
3 270
Senast: fjordtokan
·
S
Utrustning Hejsan! Använder man thidemantygeln för att ryttaren inte kan rida hästen i form, eller för att den är stark eller är det ngn annan...
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: diskho
·
Utrustning Ni som ställer ut era hästar, vad har ni för träns på dem då? Visa bilder!
Svar
2
· Visningar
673
Senast: vilse
·
Svar
2
· Visningar
648
Senast: sissu
·
G
Utrustning Jag ska snart till gekås och hade tänkt att kolla in hästavdelninge litegrann :) jag rider en som ej är min men han ska väl få lite...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: glasss
·
Utrustning Är det någon som har dessa stövlar? vad tycker ni om dem? de finns både med och utan snörning. har tittat lite på dem men velar som...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Woih
·
C
Utrustning Jag har nu sedan 3 veckor tillbaka gått ut med min ponny i Monty Roberts Dually grimma. Det går jättebra och han trivs mycket bättre med... 2
Svar
26
· Visningar
2 866
Senast: CCorneliaa
·
M
Utrustning Finns det inga sådan längre?! :crazy: Har lite smått börjat titta efter en ny hjälm då nuvarande har för många år på nacken... men...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Minime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur