Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hejsan. Vi ska ta med hästen upp till sommarstugan och har då ett litet gotlandsruss med oss som sällskap. Vi tänkte ta med oss hennes...
Svar
7
· Visningar
2 058
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag vet att det finns många transporttrådar just nu, kanske det kan vara aktuellt att slå ihop trådarna, det får moderatorn i så fall... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 911
Senast: fjandus
·
Utrustning Någon som vill hjälpa ang hur denna sadel ser ut att ligga/passa, eller inte passa på hästen?
Svar
9
· Visningar
879
Senast: majabergman
·
Utrustning Vad använder ni för flugmedel? Vi har Parisol som jag provade igår, det blev ingen skillnad tycker jag. Har även RB86, någon som... 2
Svar
33
· Visningar
2 893
Senast: sarex
·
S
Utrustning vill beställa bett från en engelsk hemsida men där står det typ 4.5 etc om min ponny ska ha 115 vad är motsvarande str då...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hur är det meningen att tygeln ska fästas i dessa bettringar? om man sätter i den översta blir det som vanligt tränsbett då? och om...
Svar
8
· Visningar
1 777
Senast: aprilia
·
Utrustning Skriv en eller två på varje. Vad är den bästa modellen/märket du använt hittills? Inte vad du hört av andra, utan vad DU har erfarenhet... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 672
Senast: Annie__
·
Utrustning Som rubriken säger, vad tycker ni? Vilket märke är bäst & snyggast inom; 1. Sadlar 2. Träns 3. Täcken 4. Benskydd 5. Martingal...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: SweetBriar
·
T
Utrustning Jag tycker att jag får för dåligt knästöd i min wintec allround, gillar att ha mycket stöd. Så hörde jag från en kompis att det finns...
Svar
6
· Visningar
1 726
Utrustning Hur är Domani-ridbyxorna i formen och storleken? Hur är de att rida i? Hur är kvalitén? Pikeur har jag redan hört mycket om och...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: oxo
·
S
  • Låst
Utrustning Hejhej, visste itne riktigt vart jag skulle lägga den här. så ja, det fick bli här. men iallafall, nu är det så attmina älskade skor...
Svar
3
· Visningar
808
M
Utrustning Hej! Nu så har jag fått lite bilder på sadlen. Jag lägger ut dem här så kanske ni kan bedömma om den skulle kunna passa. Häst:
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Mahogny
·
D
Utrustning Skiljer sig Wintec Close Contact Cair mycket från 16,5" till 16" ? På den här bilden är det en 16,5" (och ja, jag vet att sadeln har fel...
Svar
9
· Visningar
879
Senast: Dessan_v
·
Utrustning Om jag vill ha ett par riktigt snygga ridstövlar mot hopp, vilka ska jag köpa då? "IT" stövlar snackar vi om nu! :D:D De skall ju då...
Svar
17
· Visningar
3 046
Senast: SweetBriar
·
T
Utrustning Hur ska man kolla att en sadel sitter rätt på hästen?? :bump:
Svar
10
· Visningar
2 321
Senast: Perssno
·
S
Utrustning Jag funderar på att köpa de skydden till hästen. Ni som har skydden, vad har ni för häst och vilken storlek har ni till den? Någon som...
Svar
15
· Visningar
1 178
Senast: stjarnfall
·
S
Utrustning Hejsan! Jag köpte ett jätte fint träns till min lilla sötnos, och själva tränset passar, utom pullargrimman. Tränset är slutsålt, och...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: ANIRROZ
·
Utrustning Hur lång tid brukar det ta när man vill ha en Equiline-luva i färger som man själv väljer? För man ber väl affären beställa eller hur...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Långnos
·
Utrustning Jag skulle vilja ha lite tips på bra westernsadlar. Tanken är att köpa en bra begagnad som hästen kan ha ett tag. Det är en bred...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har äntligen hittat en ny dressyrsadel som ligger bra på mitt hbl-sto, en Stubben Maestoso. Dessutom trivdes jag väldigt bra i den...
Svar
18
· Visningar
4 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka