Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har bytt golv på transporten och ska nu lägga tillbaka gummimattan. Men eftersom den är lite nött just där hästen står med...
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: tlb
·
Utrustning Ja jag ska nu prova en albion dressyrsadel och tänkte luska lite mer om denna sadel.kan ingenting om sadeln. Lägg gärna in bilder och...
Svar
10
· Visningar
3 475
Senast: Niela
·
L
Utrustning Va hos en sadlmakare igår och frågade om han kunde kolla igenom den om den behövdes stoppas om osv. När jag berättade att det va en... 2
Svar
30
· Visningar
2 862
Senast: bigganl
·
C
Utrustning Ja, som rubriken lyder. Har du gått från en nosgrimma till en annan och märkt ett tydligt resultat? Eller använder du flera nosgrimmor... 2
Svar
21
· Visningar
1 804
Senast: sofiaspel
·
Utrustning Kan man värma om bommen på den så att den passar på många olika hästar? Med risk för att låta jättedum, Kieffer Lusitano, brukar de...
Svar
2
· Visningar
1 676
Utrustning Hur används de? Fick med sådana i ett broddset men jag förstår inte hur de ska användas:confused:
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Paulsan
·
Utrustning Någon som vet hur bomvidden är på denna sadlen?? Passar rak eller svängd rygg? Hur är kvaliten? Tacksam för svar! :bow:
Svar
1
· Visningar
723
Senast: jemeni
·
A
Utrustning Är på gång att köpa mig en dressyrsadel. Hittar dock inte riktigt de jag letar efter :crazy: Jag vill ha en dressyrsadel med flatback...
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: Asterix
·
Utrustning vad har man dom till? http://www.shiresequestrian.co.uk/shop/images/P/702d.JPG
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: palle
·
M
Utrustning Så har jag äntligen hittat en sadel som ligger bra på hästen. Problemet nu är att själva sitsen för mig känns stor. Finns det något att...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: bambi82
·
Utrustning De tunna i fleece,är de bra?
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Zolimita
·
H
Utrustning Vilken av dem hade ni valt? Motivering tack.
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: Jardina
·
A
Utrustning Jag måste byta väggarna på min transport. är det någon som vet vad som är bäst? vill gärna ha vita väggar
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Berin
·
C
Utrustning Hur gör ni för att få ren resåren på tex. bröstor och sadelgjordar? Allt mitt är så skitigt och fullt med stöv(eller vad det heter)...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: chanell_86
·
Utrustning vad tror ni, utifrån dessa bilder? kan tyvärr inte ta bilder när sadeln ligger på, min mobilkamera är så dålig, så det skulle inte...
Svar
15
· Visningar
1 539
Senast: super
·
Utrustning Hejsan någon som vet något om verona sadlarna? jag hittar ingenting om dem. vad är de värda ny osv. tack:)
Svar
15
· Visningar
1 275
Senast: Mish
·
Utrustning Hej på er! Vad har ni för sadlar på era araber? Vore kul att veta vad andra har på sina kortryggingar! Ska själv börja leta nu...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: mahlmt
·
Utrustning Har en Trainers dressyrsadel som en är intresserad av och vill ha strl 32.Det enda jag vet om bomvidden är att sadelutprovaren...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Zolimita
·
Utrustning Har ni gjort det? några bilder och tips som man kan få se? Är det något man ska tänka på? Jag vill bygga en sådan som man har på...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: LoveMyHorse
·
Utrustning Någon som har en bild och lite info om hur en Kieffer Malmö ser ut :bow:
Svar
1
· Visningar
967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka